Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering nov/des

Startet av Pilot, fredag 12. oktober 2018, klokken 07:26

« forrige - neste »

Pilot

#75
Sitat fra: LarsO21 på lørdag 01. desember 2018, klokken 14:26
Noen som har erfaring med forsinkelser hos Delivery?

Jeg fikk telefon fra Delivery om at jeg kunne hente bilen min på torsdag 28.12.

Ble imidlertid kontaktet dagen før levering om at bilen ikke var helt klar enda og at de skulle ringe for å avtale ny time.

Skulle hente 30.11., fikk beskjed 29.11. at bilen er forsinket på ubestemt tid, men mest sansynlig kommende uke.

Stylus

Jeg fikk beskjed om at min bil skulle gå fra Belgia senest forrige søndag. Den står enda i Belgia, så de har nok en del å henge fingrene i.
Har fortsatt tro på å få bil før jul

Sindregasland

Sitat fra: Stylus på lørdag 01. desember 2018, klokken 09:09
@sindregasland, kult at du har en X på vei! Jeg venter på en midnight silver S75D.
Og takk for at du også følger med på båttrafikken. Jeg regner med Tesla jobber iherdig for at alle bilene skal bli levert i desember. Jeg er hvertfall meget klar for å få den før jul. Forhåpentlig før 15.des! Da er jeg billøs

LarsO21

ja. jeg så det var svært mange biler som ble registrert denne uka. 75 stk den 27.11 !!

Så det er nok et stort press hos Delivery xD

Stylus

Ja tiden flyr veldig nå! Og om det skal leveres ut et par tusen biler i desember har de mye å gjøre. Men de har fått det til før, så har trua!

Godt å se registreringsstatistikken er i ferd med å vokse.

Noen av dere som har fått biler, vil dere dele opplevelsen med oss andre utålmodige?

Hans Majestet

Bestilte ferdig spekket bil 25.10.18 (Inventory). Fikk telefon fra Tesla i dag. Utleveringsdato 14.12.18 - TMS75D.

fjanson

Har fått beskjed om utlevering av min TMX 75D torsdag 6.12 kl. 14 på Norges Varemesse.  Noen nylige erfaringer med denne prosessen?

matsbue

Bestilte 22/10. Ca første november fikk jeg telefon om utlevering i månedsskiftet november/desember. Hørte ikke noe mer før jeg tok kontakt med Delivery pr mail tirsdag forrige uke, da stod bilen fortsatt i Belgia. Har ikke blitt kontaktet, men fikk Final Invoice på fredag hvor det står forventet levering nå på fredag (7/12) på Lillestrøm. Burde vel bli kontaktet snart hvis det fortsatt gjelder...

rfagerdal

Bestilte inventory bil 10/11 og forventet levering var da 13/12. Nå idag så er ny dato 17/12. Ser ikke ut som det blir TMX på meg i år nei.... «deprimert»

Lille Lance

#84
Sitat fra: fjanson på mandag 03. desember 2018, klokken 14:53
Har fått beskjed om utlevering av min TMX 75D torsdag 6.12 kl. 14 på Norges Varemesse.  Noen nylige erfaringer med denne prosessen?
Jeg fikk min X75 den 30.11 på Norges Varemesse. Veldig greit opplegg. Hadde tid kl.12 men ble ringt opp 1130 og de sa de var 1 time forsinket. Da var jeg allerede i Lillestrøm. På Varemenssen var det et fint Tesla-møtested med kaffe og noe å bite i. Kl1245 kom Delivery og hentet meg. Ruslet da bort til det området det bilene stod. Var kanskje 15 biler om stod klare. De fylte på med biler ettersom det var klargjorte. Min Delivery-kontakt var ganske ny i jobben og ettersom jeg har hatt en S i 4 1/2 år, kunne jeg nok mer om Tesla enn han  ;D Men han var hyggelig og gjorde sitt beste. Det var aldri noe stress, det var bare rolig og behagelig stemning. Jeg gikk over bilen spesielt på jakt etter lakkskader, bulker og felger. Alt så greit ut. Sjekka at VIN stemte, og så var det bare å kjøre  8) For en bil !!!!  :+1: Bare å glede seg enten dere tar ut en X eller S.   
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

Stylus

Så bra det gikk fint for seg på Varemessen! De har jo mye erfaring på dette nå, så det er godt å høre om gode opplevelsee.
Kan ikke annet enn å glede meg veldig!
På min "final invoice" står det at jeg skal hente bilen i Drammen, men på tlf snakket de om Lillestrøm muligens. Får vel bare vente på endelig telefon fra delivery. Utålmodig.no

matsbue

Snakket med Delivery i dag - bilen er visstnok på båt til Drammen nå, planlagt utlevering på Lillestrøm neste onsdag (12/12). Spennende!

Sindregasland

Snakka også med delivery idag, stod enda i Zeebrugge! Meen jeg reiser på jobb i 14 dager så de skulle ha den klar ved hjemkost mente de

Sindregasland

Arabian Breeze legger snart fra kai i Bremerhaven retning Drammen. Muligens noen heldige som har bilen sin på Norsk jord om ca et døgn

Stylus

Sitat fra: Sindregasland på onsdag 05. desember 2018, klokken 00:47
Arabian Breeze legger snart fra kai i Bremerhaven retning Drammen. Muligens noen heldige som har bilen sin på Norsk jord om ca et døgn

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA