Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Planlegge langturer med hurtigladere -- egotrip.se nede??

Startet av Jarv!s, onsdag 10. oktober 2018, klokken 19:17

« forrige - neste »

Jarv!s

Hei.
Jeg har brukt egotrip mye for planlegging av lenger turer, og den har ikke fungert for meg på lenge..
Jeg har prøvd forskjellige nettlesere og pc'er men likevel får jeg feil.

Andre som opplever det samme?

Hvilke nettsteder bruker dere for å planlegge langturer?
Model X 2018
Model 3 LR AWD - Solgt
BMW i3 94ah - Solgt

Joltus


Jarv!s

Kan du lage rute? For det klarer ikke jeg, får javascript error..
Model X 2018
Model 3 LR AWD - Solgt
BMW i3 94ah - Solgt

Roy Aasen

#3
Har ikke fungert på lenge. Mener å ha lest at det ble altfor dyrt å bruke api'en til Google Maps.

Edit: rettet feilstaving.

Joltus


Zimon

Oppdaget det også her om dagen, fungerer ikke med google maps der. Får se om de får fikset det, men har nok vært slik ganske så lenge og kun tiden får vise om de får det fikset.

Jurrasictest sin Green Race side derimot fungerer, men får "Development purpose" melding på kartet, men der får man plottet inn og valgt fysisk punkter. Green Race tar også høyde for topografi, men har ikke ladestasjoner. Så bruke Green Race + evt www.ladestasjoner.no (Fjordkraft sin side) + evt appene til ladestasjoner så kommer man langt. Er man medlem av elbilforeningen så har appen deres også fått inn planlegg kjørerute og har med ladestasjoner litt. Så sjekk med flere så får man plottet inn en grov kurs om hvor stoppe å lade.

Her blir det tur fra østlandet og nedover til Telemark kysten i helgen, så dette blir min første langtur utenfor Oslo området med Ioniq'en min. Blir spennende å se om min planlegging vil stemme i forhold hvor stoppe å lade. egotrip fikk jeg ikke brukt på planleggingen dessverre.
Hyundai Ioniq EV (utlevert juni 2018)

Bosted - Flateby, Enebakk kommune.


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA