Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

e-Co-Motion

Startet av edyrli, torsdag 07. mars 2013, klokken 12:35

« forrige - neste »

edyrli

Denne var jo super interessant.
40kWh batteri og 200km rekkevidde! Hvis den kommer som 7 seter så er det mulig Mondeoen kan bli byttet ut.
Men som med andre konsepter: Vil den komme på markedet? I tilfelle når?

http://www.yrkesbil.no/artikkel.php?aid=40608
2021 BYD Tang
2020 SEAT Mii Electric
2017 Zoe Z.E. 40 Bose
2020 SEAT Mii Electric Frii
2013 Peugeot iOn
2009 Reva i

el-snorre

I følge VW så et konseptbilen først og fremst tenkt for by bruk. Den er designet for å kunne manøvreres i trange bygater. Bilen kommer i såfall med 20-30 og 40 kWh om jeg ikke husker helt feil.

Spennende er den absolutt!
Jobber i Elbilforeningen
Blå I-Pace
Rød TMS 150 000 km
Rød Leaf, 65 000 km.
Tidligere  Peugeot Partner, ca 120 000 km

Finnøy (Arne Johan Larsen)

I følge første artikler ser det dessverre ut til at den ikke får mer enn 4-5 seter i passasjerutgave, men jeg håper andre tar opp tråden med ulike batterikapasiteter - mer batteri er vel fortsatt det jeg savner mest ( i en innpakning mindre og billigere enn Model S, mer egnet for europeiske veier).


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA