Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bekreftet leveranse

Startet av Joakim Sveli, tirsdag 11. oktober 2011, klokken 09:33

« forrige - neste »

Ladefabrikken

Etter at jeg tok en telefon til Nissan i Sarpsborg så fikk jeg litt mer info. De kunne fortelle meg at svarte biler ikke kommer før tidligst februar. Det er bare vi i norden som vil har svart Leaf og derfor har de veldig få på lager. Hvorfor har ikke BNH fortalt oss dette tidligere, info er nok et fremed ord for dem.
Nå etter at jeg har klaget til dem så skal de se om de kan skaffe en annen farve tidligere. Hvis de skal ha 5000 ekstra for det blir jeg ekstremt sinna >:(
1 Stk sort Leaf
1 Stk Citroen 2EL 84 mod Norges første registrerte elektrisk 2CV (Med lithium ion batterier) Kjørt over 10000km
1 1/2Stk Clio electric
Reservert Model 3 31.03.16
http://www.ladefabrikken.no
Salg av ladekabler

akseln

5.000,- er det man må betale for metallic. Sort er eneste farge som ikke er metallic, så det er vel ikke så mystisk  ;)

Ladefabrikken

1 Stk sort Leaf
1 Stk Citroen 2EL 84 mod Norges første registrerte elektrisk 2CV (Med lithium ion batterier) Kjørt over 10000km
1 1/2Stk Clio electric
Reservert Model 3 31.03.16
http://www.ladefabrikken.no
Salg av ladekabler


Rilum

Sitat fra: Leafy på onsdag 02. november 2011, klokken 20:11
Sitat fra: 2EL på onsdag 02. november 2011, klokken 18:21
Etter at jeg tok en telefon til Nissan i Sarpsborg så fikk jeg litt mer info. De kunne fortelle meg at svarte biler ikke kommer før tidligst februar. Det er bare vi i norden som vil har svart Leaf og derfor har de veldig få på lager.

Min sorte kommer til forhandler denne uken og jeg kan få den i neste uke, så at sorte biler ikke kommer før neste år er bare tull.

Jeg får også en sort iløpetav "1 ukes" tid :-)
Er nok riktig at det er veldig få sorte, så vi som har fått er nok veldig heldige.
Jeg har bestilt på Brennes, hvor har du bestilt din ?
Porsche 993 Turbo '96
Sort Nissan Leaf '11
Renault Twizy '12
Tesla S85D '15

snurre100

Jeg bestillte sort Leaf i august hos BNH Ski.Levering 31.12.2011
2020 Kia E-Niro

vegajohn

Sitat fra: snurre100 på onsdag 02. november 2011, klokken 21:35
Jeg bestillte sort Leaf i august hos BNH Ski.Levering 31.12.2011
Når skrev du kontrakt?

snurre100

Skrev kontrakt i begynnelsen av August.
2020 Kia E-Niro

nyttblad

Har bestilt svart bil og fikk beskjed om 1 kvartal neste år ved kontraktsinngåelse i midten av september.
Det er i for seg greit nok.

Hvis de nå ikke kan levere svarte biler i det tempoet de ønsker kunne de i det minste sendt ut informasjon
uten at vi selv må ringe for å finne ut av ting.

I tillegg skapes det urimelige forventninger ved å sende ut epost av typen: "I løpet av en uke kommer vi til å kontakte deg med siste oppdaterte informasjon om nettopp din bestilling og når du kan forvente å få levert bilen."
Denne mottok jeg 14 oktober og fortsatt ikke mottatt noen ting
Nissan Leaf (2012), Tesla S70D (2015)

rtn

Er ny her på elbilforum og synes det er mye interisant som diskuteres.Jeg bestilte Leaf  hos Ålgård Auto i Sandes i September i år.Sente en melding i dag ang.levering og det gikk bare 5 minutt så fikk jeg beskjed at min bil kommer til dem 09,12.Jeg har gitt dem beskjed at den skal registreres i Januar 2012

Joachim

Det er funny at folk tror de tjener penger på å lagre bilen til over nyttår. Dette er ikke vin...

Aspiranten

Sitat fra: Joachim på torsdag 03. november 2011, klokken 18:56
Det er funny at folk tror de tjener penger på å lagre bilen til over nyttår. Dette er ikke vin...

Det ser bedre ut når kunnskapsløse folk gjør impulskjøp på finn.no

"oooh, 2012 modell"

Det er kun psykologisk, men effekten er der likevel.

Vi har levering i romjulen. Det er ikke aktuelt, for da blir mor og far sittende ute i Leafen mens ungene sitter inne og ser på Donald Duck alene :P  ;D
Nissan Leaf

Ole C

 ;D ;D ;D Hvit Leaf med solcelle vil befinne seg i uke 48 i Ålesund  ;D ;D ;D


Endelig  ;D ;D ;D
Ole C
Ålesund

Nissan Leaf Hvit med Solcelle
Levert 29.11.2011

daggad

Sitat fra: Ole C på torsdag 03. november 2011, klokken 20:23
;D ;D ;D Hvit Leaf med solcelle vil befinne seg i uke 48 i Ålesund  ;D ;D ;D
Endelig  ;D ;D ;D

Wow...spennende !!!!  ;D
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Sitat fra: rtn på torsdag 03. november 2011, klokken 18:28
Er ny her på elbilforum og synes det er mye interisant som diskuteres.Jeg bestilte Leaf  hos Ålgård Auto i Sandes i September i år.Sente en melding i dag ang.levering og det gikk bare 5 minutt så fikk jeg beskjed at min bil kommer til dem 09,12.Jeg har gitt dem beskjed at den skal registreres i Januar 2012

Lurer på om Ålgårds Auto har lagt meg for hat (i så fall er det nå gjensidig), i juli sendte je e-post til selger som da var på ferie at jeg ville kjøpe Leaf, skrev under kontrakt 11. august på sølv bil. Etter dette har jeg to ganger fått e-post om at det var forsinket leveranse på "rød bil som jeg hadde bestilt". Begge ganger forsøkte jeg å svare tilbake at jeg hadde bestilt SØLV (evt hvit, eller annen farge som kunne føre til tidligere leveranse). Etter å ha purret flere ganger på leveransedato får jeg beskjed om ankomst av bil 23/12 + 5-7 dager klargjøring. Ser at flere andre har bestilt etter meg på Ålgårds og får leveringsdato tidligere.
Bilen vil jeg ha, det bestemte jeg meg for i mars i år. Men forhandleren.... jeg håper andre importøren slipper til andre forhandlere som yter proffesjonell service snarest mulig. Antall solgte biler i Rogaland skyldes at bilen selger seg selv, til og med når en håpløs forhandler har fått monopol i regionen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA