Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hvor kan jeg leige en tesla?

Startet av Braxze, onsdag 10. oktober 2018, klokken 15:01

« forrige - neste »

Braxze

Hei, tittelen sier det meste... Jeg vil leige meg en tesla for en lengre køyretur så hvor er den beste plassen å leige da??

På forhånd takk  8)

Espen Hugaas Andersen

#1
https://nabobil.no/

Ellers kan Tesla være med på å låne ut bil gratis. (Hvis du er potensiell kunde.) Skader ikke å spørre.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

Orbit

2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Eirikvestfold

Vi leide en fra Sixt Tjuvholmen i fjor, fredag til søndag. Husker ikke helt hva vi betalte, men var jo gratis lading underveis så totalen ble ikke mer enn å leie en vanlig bil. Da vi fikk bilen var den rengjort og hadde nok strøm på batteriet. Leveransen var så enkel som å parkere og droppe nøkkelen i postkassen siden det var stengt.

Tror Sixt kun leide ut Model S P85D i fjor. Litt usikker på hva de bruker nå.

Vi kjørte 80 mil på tre dager for å teste om Tesla fungerer like bra på langdistanse som de gjør fra dag til dag, noe den gjør.. :)

o.b.lix

«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»
2022 AWD Ioniq 5 / 2017 Model X 90D (HW3 + MCU2) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

tornaldo

Lei på nabobil.no eller leieting.no, slår garantert utleiefirmaer med flere hundre pr dag.
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA