Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Moldel S. Kart zoomer automatisk ut.

Startet av PR, mandag 01. oktober 2018, klokken 20:23

« forrige - neste »

PR

Kartet på min 2018 Model S zoomer ut når jeg starter en navigering eller trykker på ikonet oppe til høyre for å velge retnig eller følge bilen. Zoomer jeg inn til ønsket niva, følger ikke kartet etter når jeg kjører.
Jeg har prøvd å restarte MCU uten noen forskjell.
Jeg har MCU ver 2, og er på 2018.36.2.

Hubroen

Hei, pass på at du ikke beveger kartet opp eller ned når du zoomer, fungerer da ok for meg! :+1:

sjokomelk

Hvis du har "rotet" med zoom under navigering, slutter kartet å følge bilen. Da må du trykke på knappen med snirklete strek oppe til høyre på kartet. Da senterer du kartet over bilen igjen.
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

PR

Sitat fra: sjokomelk på mandag 01. oktober 2018, klokken 20:45
Hvis du har "rotet" med zoom under navigering, slutter kartet å følge bilen. Da må du trykke på knappen med snirklete strek oppe til høyre på kartet. Da senterer du kartet over bilen igjen.
Det vet jeg, men trykker jeg på den zoomer karet langt ut igjen. Jeg har hatt det slik på en tidligere release, men så ble det bra igjen. Det kom tilbake med 2018.36.

mthoring

Zoom ved hjelp av +/- symbolene i kartet, så forstyrrer du ikke sentreringen.
S75D MCU2/HW3 - prod 27/8/17
Mii Electric - utlevert 08/20

Trond Strømberg

Som tidligere nevnt. Bruk + eller - for å zoome :)
TMX75D - 5 seter, premium, MCU2 og HW3.0 og Pearl White Multi-Coat Lakk.

PR


Apache

Sitat fra: Trond Strømberg på tirsdag 02. oktober 2018, klokken 15:13
Som tidligere nevnt. Bruk + eller - for å zoome :)

Problemet er at jeg ikke ser noe +/- på kartet når jeg kjører.

Vhagar

Trykk en gang lett på skjermen og kontrollene kommer til syne.
Tesla Model X 75D, 2017

Bruker er p.t. ikke aktiv.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA