Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Feil farge på bilen?

Startet av Apache, lørdag 29. september 2018, klokken 10:36

« forrige - neste »

Apache

Jeg skal hente min nye TMS 75D Obsidian Black Metallic i dag i Drammen. Men i det midlertidige vognkortet så står det:

Kjennemerke: EV xxxxx HVIT SS/SS

Jeg har bestilt med hvit interiør men det ser ikke sånn ut i det midlertidige vognkortet. Prøvd å ringe Tesla delivery men der kommer man ikke frem.

Trur ikke de i Tesla er Sort/Hvit farge blind, eller?

What-a-watt

#1
Tipper det er skiltet som er hvitt  :D
Du er ikke den første..... SS indikerer form og størrelse- Standard Skilt (foran og bak)

RonnyØ2

#2
Sitat fra: Àpache på lørdag 29. september 2018, klokken 10:36
Jeg skal hente min nye TMS 75D Obsidian Black Metallic i dag i Drammen. Men i det midlertidige vognkortet så står det:

Kjennemerke: EV xxxxx HVIT SS/SS

Jeg har bestilt med hvit interiør men det ser ikke sånn ut i det midlertidige vognkortet. Prøvd å ringe Tesla delivery men der kommer man ikke frem.

Trur ikke de i Tesla er Sort/Hvit farge blind, eller?

Det betyr at den har hvite personbilskilt, i størrelse stor/smal både foran og bak. Altså vanlige avlange skilt

Taben

#3
Har ikke med bilens farve å gjøre, kun type skilt.
Du har hvitt skilt. SS= Stort Smalt skilt, avlangt skilt som er på de aller fleste biler.
3 x Tesla CT i bestilling
Tesla Model YP, Hvit Desember 2022
Tesla Model YLR, September 2022 Solgt
Tesla Model YLR, August 2022 Solgt
Tesla Model 3, Februar 2019. Solgt
Tesla Model 3, Mars 2019. Solgt
Tesla Model X P100D, Oktober 2017. Solgt
Jaguar I-Pace, Oktober 2018, Solgt
Leaf, September 2017, Solgt
Tesla Model X Signatur P90D, August 2016, Solgt

dundun

Jeg tror det betyr at skiltet er hvitt.   :P
2023 ID.Buzz
2021 Polestar 2
2022 Bmw iX40, 2019 Tesla Model X LR, 2015 Tesla Model S S85D, 2020 Honda E, 2014 i3, 2016 Mercedes B-klasse, 2014 Model S P85
...og i tillegg en Mini Remastered og en MX-5 for moro skyld

Apache

Bilen ble lever sort som bestilt, med hvite ev skilter :)

Counterpointer

Kan det ha med fargen på skiltet å gjøre?

What-a-watt

Skjønner ikke at du kan trekke slike konklusjoner utifra det som er blitt skrevet her!  :D :D :D

Amatøren

#8
Noen må bare henge å komme med forslag selv om forslag eller fasit er skrevet tidligere.

Stiller i samme klasse som de som svare på klasse epost med "Svar alle" (!) og ikke bare den som trenger informasjon bare for å vise hvor flinke de er....

Eller hvis en faktisk har svart og det er nødvendig at andre får vite at problem/oppgave er løst, hvorpå ca halparten av foreldrene bare må trykke "Svar alle" med noe som "å så flott", "bra det løste seg" eller lignende bare for å vise "jeg har lest jeg også"......


Ja, nå "trollet" jeg skikkelig. Tråkket sikkert på en del tær også.......
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

dundun

2023 ID.Buzz
2021 Polestar 2
2022 Bmw iX40, 2019 Tesla Model X LR, 2015 Tesla Model S S85D, 2020 Honda E, 2014 i3, 2016 Mercedes B-klasse, 2014 Model S P85
...og i tillegg en Mini Remastered og en MX-5 for moro skyld

snd

Sitat fra: Amatøren på lørdag 29. september 2018, klokken 20:53
Noen må bare henge å komme med forslag selv om forslag eller fasit er skrevet tidligere.

Stiller i samme klasse som de som svare på klasse epost med "Svar alle" (!) og ikke bare den som trenger informasjon bare for å vise hvor flinke de er....

Eller hvis en faktisk har svart og det er nødvendig at andre får vite at problem/oppgave er løst, hvorpå ca halparten av foreldrene bare må trykke "Svar alle" med noe som "å så flott", "bra det løste seg" eller lignende bare for å vise "jeg har lest jeg også"......


Ja, nå "trollet" jeg skikkelig. Tråkket sikkert på en del tær også.......

Jeg vet der er noen der ute som må få matet ett utsagn flere ganger for å tro på fasiten... Nå har det seg slik at Arachnid-felger påstås å være smidde siden flere «bekrefter» det. Fasiten er derimot at de er rotary forged, akkurat som Vossen sin Hybrid Forged Series. Samme gjelder det med at kanslitasje er forårsaket av ene og alene camber, men fasiten er vel at det er spissingen som spiser dekk :D

Nå viser jeg min kunnskap og troller litt selv...
P85D (+)
Roadster Signature 250 Sport
P85 RIP 19.11.2013 - 9.8.2014

Gordon Retriever

Sitat fra: Amatøren på lørdag 29. september 2018, klokken 20:53
Eller hvis en faktisk har svart

Jeg trodde problemet var at en ikke hadde svart, men hvit. I alle fall var det visst det som stod på skiltet....

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA