Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla talk - Bob Lutz love Tesla

Startet av JorEl, mandag 24. september 2018, klokken 10:14

« forrige - neste »

JorEl

Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

daktari

Festlig, elsker ingeniør-kunsten og designet men mener businessen er katastrofe. Men overraskende mange faktafeil i det Lutz sier - han er jo ikke troverdig?
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Jeronan

Bob Lutz should just enjoy is retirement on a tropical island far away and keep his mouth shut.

GM actually went bankrupt, got billions of dollars in government support to stay afloat and never paid it back!

Yet in a lot of past TV interviews he had to nerve to attack Tesla about them being alive on government support and GM being a healthy profitable business! Just completely ignoring the fact that Tesla actually fully paid off the government loan + interest! Unlike GM!

Seriously, that guy is becoming more and more senile each day and should just disappear out of the media.
Model Y - Sept 2021
Model S 75D - Sold
BMW i3 2017 - Feb 2017

JorEl

Jeg er enig. Men jeg synes han virker så koselig :) Har allerede kommentert til kona at han er den første jeg hadde kjøpt bruktbil av :D
Han var jo salemanager for GM i Frankrike, som han nevnte.
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

emurof

Lutz er jo fullstendig på bærtur. Jeg skjønner ikke at noen gidder å gi ham taletid i media.

Huskestue

Kanskje ikke helt dagen for den kommentaren?

emurof


Hodetelefoner


Øyvind.h

Sitat fra: emurof på fredag 28. september 2018, klokken 11:11
Lutz er jo fullstendig på bærtur. Jeg skjønner ikke at noen gidder å gi ham taletid i media.
Lutz er nesten på nivå med Spetalen  ;D
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

Cobos

Jeg så en veldig bra graf som viste GM sin markedsandel under tiden Lutz var i firmaet (Falt vel fra omtrent 35% til 15%). Merk at det også inkluderte å sørge for at de gikk konkurs, som vel ikke kan brukes som en fjær i hatten for en bedriftsleder...
Oslo
Model S85D
Hatt Model S fra 2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA