Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

kommer bilen med matter?

Startet av jj44nn, fredag 23. november 2018, klokken 12:05

« forrige - neste »

jj44nn

Hei

Ser at noen skriver at bilen leveres egentlig uten mattesett, så må man bestille stoff eller gummi matter.
Stemmer det?

Jeg har 2 kontrakter foran meg, fra Mobile Kjeller koster gummi settet 0,- og fra BNH Oslo koster det 990,-
Oslo/Lørenskog
Nissan Leaf Acenta - BNH Lillestrøm Mai 2014
Opel Ampera~E - Bestilt 11/04-16 - Produsert nei - anslått leveringsdato 2018

TorT

Når jeg fikk min sa selgeren gratis gummimatter inni bilen, og måtte betale for matte i bagasjerom.
Han sa at gummimattene inni bilen ikke kostet ham noe, så da var det gratis til meg også.

jj44nn

Sitat fra: TorT på fredag 23. november 2018, klokken 12:41
Når jeg fikk min sa selgeren gratis gummimatter inni bilen, og måtte betale for matte i bagasjerom.
Han sa at gummimattene inni bilen ikke kostet ham noe, så da var det gratis til meg også.

Hvor bestilte du bilen?
Oslo/Lørenskog
Nissan Leaf Acenta - BNH Lillestrøm Mai 2014
Opel Ampera~E - Bestilt 11/04-16 - Produsert nei - anslått leveringsdato 2018

Limodriver

Gummi og stoffmatter inkludert uten pristillegg hos Aaby Auto på Vøyenenga.

arthur

Var også med på kjøpet hos Birger N. Haug iAsker.
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

tuono

Gummimatter vel installert ved henting og ingenting som tyda på fakturering av sådant. Var samme opplegg da jeg handla Ioniq hos samme forhandler. Fine folk på alle måter.

TorT

Jeg kjøpte hos Svein Kvia, Mariero Stavanger

RayBomb

Gummi matter inkludert i Kristiansand.


Sent from my iPhone using Tapatalk
💫 Hyundai Ioniq 5 - Project 45
  - Elektrisk hengerfeste

💫 I-Pace S Edition X590 (19MY) - Solgt

ca119

Selgern fra BNH Lier / Buskerud Bilsenter  skrev også med i kontakt at gummimatter forran skulle følge med gratis.
Bagasjemorsmatte dog må jeg betale for om jeg vil ha - var det 990? Vel kjøpte noe universal på Aldi for €10 snaue 100kr kan klippes .... venter jo fortsatt på bilen som skal komme jan-feb   (kønummer 148x)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA