Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Endringer i kartdata?

Startet av Chris Neumann Ruud, fredag 21. september 2018, klokken 10:31

« forrige - neste »

Chris Neumann Ruud

Noe har plutselig skjedd, når jeg skulle legge inn ruta hjem fra jobb i dag, så klarer bilen å legge inn pointer til hjemmeaddressen min, mens foreslått rute viste destinasjon til det stedet som heter det samme som poststedet mitt (dvs i sentrum av byen og ikke en gang ved nærmeste punkt på hovedveien)
Hva i alle dager hendte? Så at det var noe nedlastingsaktivitet forrige uke uten at det kom ny FW, men dette var merkelig, det har fungert knirkefritt frem til nå.
18.32.4
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

o.b.lix

Jeg fikk dette når jeg oppdaterte til nytt kart, måtte da legge inn hjemmeadressen på nytt.
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»
2022 AWD Ioniq 5 / 2017 Model X 90D (HW3 + MCU2) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

Chris Neumann Ruud

Har funka fint så langt med nye kart, så lurer på hva det skylles. Forsøkte å legge inn igjen og sammeproblemet, men dersom jeg legger inn addressene til naboene på hver side og tvers overgata så går det bra...

*sjekker OSM om det er noe krøll der*
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA