Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Oppgradering til 90kwh

Startet av Contango, fredag 02. april 2021, klokken 19:45

« forrige - neste »

Contango

Pete Gruber forteller at Tesla kommer til å tilby 90kwh batterier som oppgraderingsmulighet til 60/70/75/85 biler.

https://youtu.be/zxJsVA7PXvs
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

RøedH

Dette var oppløftende :+1:, og med priser på reparasjon rund 50' og oppgraderings mulighet er det en mulig å vedlikeholde bilen fremover. Kanskje vi får en Gruber avdeling i Norge til neste år :). Nå reparerer jo Tesla i Europa allerede batterier, men prisen er meg ikke kjent. 

Hvor er andre som Nissan .
P85-2013
MYP-kommer
(M3-2019)solgt

Marius76

Det hadde vært noe. Jeg fikk nettopp skiftet batteriet på garanti på min 2014 S85, fra en nedjustert 85 pakke til en like dårlig en. Håpte de skulle sette innpå et 90 batteri, men ser ut som jeg får oppgradere på egenhånd når det er mulig. I hvertfall hvis det kommer innenfor de spekulerte prisene. Det verste nå er de lave supercharger hastighetene. Regner med det hadde kommet seg med et flunka nytt 90 batteri.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA