Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Inventory - bytte bil

Startet av Vinnalott, lørdag 15. september 2018, klokken 17:56

« forrige - neste »

Vinnalott

Jeg har en model x 75D 5-seter inventory bil i bestilling, men har nå fått sansen for 6 seter versjonen.
Dersom noen mot formodning skulle sitte i samme (motsatt) båt, altså bestilt seg en 6-seter men ønsker heller en 5-seter, så er jeg i så fall interessert i å bytte reservasjonsbil. :)

Nasatech

Sitat fra: Vinnalott på lørdag 15. september 2018, klokken 17:56
Jeg har en model x 75D 5-seter inventory bil i bestilling, men har nå fått sansen for 6 seter versjonen.
Dersom noen mot formodning skulle sitte i samme (motsatt) båt, altså bestilt seg en 6-seter men ønsker heller en 5-seter, så er jeg i så fall interessert i å bytte reservasjonsbil. :)

Har du spurt salg om du kan bytte? Veldig ofte får du lov til å bytte til inventory om du har en bil i bestilling. Det er masse inventory nå og 248 6-setere, så sikkert noe som faller i smak :)

Lille Lance

Finnes denne?


  • Model X 75D
    Deep Blue Metallic Lakk
    20" sølv Slipstream-hjul Inkludert
    Sort Premium / Lyst Innertak
    Innredning i mønstret aske-tre
    Oppgradert Autopilot
    Evnen til å kjøre helt på egen hånd
    Premium oppgraderingspakke
    Smart luftfjæring
    Interiør med syv seter
    19" Nokian vinterhjul (piggfri)
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018


Lille Lance

X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

matsbue

Mener du at det er inventorybiler som ligger lavere i pris enn de opprinnelig kostet? Har en liknende bil i bestilling (litt andre farger bare, 20 på vinterhjul), den kommer på ca 870. Trodde inventorybiler aldri ble satt ned i pris (utenom demobiler)? Hvis det er mye å spare virker dette veldig interessant!

Linken fungerer forresten ikke hos meg (kommer bare til den generelle siden for inventory i Norge, som bare viser noen få biler) - noen tips?

matsbue

Fikk linken til å virke nå. Litt rart at det står 0-100 på 6.2 sek, men regner med det er en feil. Vin-nr virker å være litt høyere enn «min».

Det er ikke tilfeldigvis noen sorte eller grå med krem-interiør tilgjengelig?

Nasatech

Ja, sider til Tesla må åpnes fra web. De kan ikke åpnes fra apper. Åpner du ikke fra web så kommer du til en standard side for inventory.

Det er 614 Model X i sort eller midnight silver (hvis det er det du mener med grå?). Av disse har 109 Cream seter ;) Send meg gjerne PM eller mail på lasse@teslastats.no hvis jeg skal se etter noe.




© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA