Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Reduserte fargemuligheter for S & X også, Obsidian black og sølv borte

Startet av MrBacardi, lørdag 15. september 2018, klokken 17:16

« forrige - neste »

MrBacardi

Leste for noen dager siden om at Tesla skulle fjerne et par farger for å effektivisere Model 3-produksjonen, noe som høres fornuftig ut.

Men nå ser jeg at dette også gjelder ved nybestilling av S & X også. Obsidian black og sølv er fjernet ser jeg.
MineBiler.no - Legg inn dine biler gjennom årenes løp
Jeg koblet Teslaen til Slack

2024 Q4 45 Quattro - Utleveres april 2024
2023 Q4 45 Quattro - Utlevert jan 2023
2016 Model S 70D - Utlevert feb 2016

Øggen

P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

Gordon Retriever


Epost fra Tesla:

SitatSilver Metallic og Obsidian Black Metallic tilbys kun som «limited edition» på forespørsel, for en kostnad på 16 200 kroner.

What-a-watt

Henry Ford:

I 1909 hadde Henry Ford en visjon om å skalere produksjonen.
Han trodde at modell T-plattformen var den beste strategien for å produsere en rimelig bil for verden.
"Derfor annonserte jeg i 1909 en morgen, uten forutgående advarsel, at vi i framtiden skulle bygge bare en modell, at modellen skulle hete " Modell T ", og at chassiset ville være nøyaktig det samme for alle biler, og jeg bemerket:
'Enhver kunde kan ha en bil malt en hvilken som helst farge han vil ha så lenge den er svart.'

Magnus Hansen

Sitat fra: Whatwatt på lørdag 15. september 2018, klokken 19:49
Henry Ford:

I 1909 hadde Henry Ford en visjon om å skalere produksjonen.
Han trodde at modell T-plattformen var den beste strategien for å produsere en rimelig bil for verden.
"Derfor annonserte jeg i 1909 en morgen, uten forutgående advarsel, at vi i framtiden skulle bygge bare en modell, at modellen skulle hete " Modell T ", og at chassiset ville være nøyaktig det samme for alle biler, og jeg bemerket:
'Enhver kunde kan ha en bil malt en hvilken som helst farge han vil ha så lenge den er svart.'

Nå er jo ikke X og S akkurat rimelige biler for verden..

rsomby

latterlig opplegg...  alt for å nå leveringsmål og ikke bli brent på børsen. Driter i kundene...

JorEl

Tesla må jo nå målene, for å bli et solid selskap, som skal gi oss service fremover.
Merker jeg er litt mer tilgivende overfor Tesla ???Kanskje fordi Tesla er the good guys?
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

Lille Lance

X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

1000kwh

Sitat fra: rsomby på lørdag 15. september 2018, klokken 20:21
latterlig opplegg...  alt for å nå leveringsmål og ikke bli brent på børsen. Driter i kundene...
Ja, Tesla tenker aldri på kundene.. herrefred for en latterlig kommentar.   :-1:

creal


Øggen

20.700 faktisk på X.
Ka anna bilmerke enn T-ford har du max 5 farga å velge mellom??
Back to stone age......
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

OlaM

Delvis relatert: Finnes det folie med farge som også er self healing som Xpel Ultimate og Hexxis Bodyfence?
'21 3LR


OlaM

Sitat fra: Whatwatt på onsdag 19. september 2018, klokken 23:00
3M Scotchgard™ Paint Protection

Virker som en bra film, men den ser også ut til å kun være gjennomsiktig som de andre.
'21 3LR

Apache

Hvis man ser på hvilken farge folk bestiller bilene sine i så er "90" i hvit, grå eller sort. Vi nordmenn er kjedelige i fargevalg. Ja jeg bestilte min nye nå i sort da den forrige bilen jeg hadde i blå ble ned-drita av måker hele tiden  >:(

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA