Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Endringer i forum profilen (Tesla off-topic)

Startet av Lille Lance, torsdag 13. september 2018, klokken 10:07

« forrige - neste »

Lille Lance

Jeg får ikke gjort endringer i min forum profil (signaturen som følger med meldingene våres). Er det bare meg eller får dere også problemer med å lagre endringer i forum profil? Finner ikke noen link til HelpDesk på forumet heller ...
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

Tuxedo


cra

Det har desverre vært slik lenge. Det slenger noen adre bugs også, bl.a. redigering av innlegg med bilder. Tror foreningen enkelt og greit ikke har (satt inn) nok ressurser til drift av forumet.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Klykken

BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Øggen

Sitat fra: cra på torsdag 13. september 2018, klokken 10:29
Det har desverre vært slik lenge. Det slenger noen adre bugs også, bl.a. redigering av innlegg med bilder. Tror foreningen enkelt og greit ikke har (satt inn) nok ressurser til drift av forumet.

Skal love å ta det opp på møte i helga  ;D
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

Apache

Sitat fra: Øggen på torsdag 13. september 2018, klokken 12:24Skal love å ta det opp på møte i helga  ;D
Over en glass pils slik at alle glemmer hva møte gjaldt og man bestemmer for å holde nytt møte neste helg?  :laugh:

JorgenM

Veldig synd at dette ikke blir tatt tak i. Forumet vil nok få mange nye medlemmer fremover, selv om vi som allerede har elbiler kanskje er mest "hard core" og diskusjonsvillige.

Selv får jeg ikke logget inn via Facebook lengre, så på de enhetene jeg av en eller annen grunn er logget ut på har jeg ingen mulighet til å logge inn igjen. Tviholder på innloggingen på en bærbar Mac og en stasjonær PC... På mobilen kommer jeg ikke inn.
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

What-a-watt

Han/hun eller de som er ansvarlige for forumet burde stå åpent fram, og forklare hva som er problemet. Mener at alle som bruker mye tid her for å formidle kunnskap (og har gjort det i årevis), har krav på dette. Er det økonomi, mangel på kunnskap eller tid? Kan godt tenkes at flere her på forumet kan være villige til å hjelpe til med dette. Men å bare neglisjere det hele, vitner om total likegyldighet, og mangel på respekt!

Lille Lance

X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA