Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Merkelig melding på MyTesla vedr. Saldo og superlading

Startet av CaZpaH, fredag 07. september 2018, klokken 08:45

« forrige - neste »

CaZpaH

Logget på MyTesla i dag og fikk følgende beskjed:

"Saldo til forfall

Your account has a balance of . You can pay online with your credit card.Supercharging utilgjengelig.

Betal det utestående beløpet for å aktivere på nytt."

Og så er det en knapp for "Vis og betal" og om jeg trykker på den så kommer jeg tilbake til oversikten på bilen min.

Det merkelige her er at jeg har gratis superlading (står rett under meldingen) og jeg har aldri ladet til 100% på superlading så det kan ikke være overladingsgebyr.

Flere enn meg som har fått denne?
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt


CaZpaH

Skal på langtur i dag hvor jeg er avhengig av superlading (bruker ikke superlader så veldig ofte) så det er jo typisk at dette skjer i dag  :P

Heldigvis bor jeg i nærheten av en lader så skal kjøre innom og gjøre et forsøk og se om det virker (noe jeg tror det vil). Kommer med en tilbakemelding på dette med mindre andre kommer meg i forkjøpet.
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

Jeronan

I have it also on my site. They mess up often on their website, I am sure you're fine.
Just look below it where it clearly says you have unlimited free supercharging.

Just Tesla messing up their website as usual. Nothing to worry about.
Model Y - Sept 2021
Model S 75D - Sold
BMW i3 2017 - Feb 2017

skrepak

Fikk akkurat det samme. Meldt til en av tesla representanter på sc. Får se hvor langt tid det tar for dem å svare!

1000kwh


Lindberg

Jeg får ikke logget inn på MyTesla i det hele tatt, (står bare og "ruller") så det er tydeligvis no rusk i verdensvev-maskineriet

Uansett, regner med at det hadde blitt kommentert her på forumet relativt kjapt om Superlading ikke funket i det hele tatt..

Sulle

Står og lader på Vikeså nå og kan bekrefte at alt virker som normalt. Jeg har samme melding på mytesla
Model 3 LR 2019 - FSD, HW3
Model S 75D 2017 - FSD, HW3/MCU1
Think Li 2010
Model S P85 2013 - Solgt
Sandnes - Rogaland
Enkle, mobile ladeløsninger
https://www.eldrift.no/

CaZpaH

Sitat fra: Sulle på fredag 07. september 2018, klokken 15:29
Står og lader på Vikeså nå og kan bekrefte at alt virker som normalt. Jeg har samme melding på mytesla

Samme her på superlader Stjørdal nå. Fikk svingt innom. Måtte bare sjekke før vi satte kursen nordover nå :+1:
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA