Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hague kamera montering i bilen

Startet av Vhagar, lørdag 08. september 2018, klokken 21:18

« forrige - neste »

Vhagar

Dette handler ikke om dashcam.

Jeg møter stadig noen ute på tur som hilser på når de kjører forbi og som har montert voldsome løsninger for kamera ser det ut til i forbifarten. Alt fra gopro til speilrefleks (mange vloggere der ute med 80d i bilen?)

Det jeg lurer på er hva dere bruker til å feste det med. Uten at det ramler av etter noen timer eller rister så mye av bildene er ubrukelige.

Utifra hva jeg kan se av video'ene til Teslabjørn så ser det ut til at han bruker en løsning fra Hague? Mulig de er best men det er år og dag siden og lite reviews å finne? Grei pris egentlig og så vidt jeg kan bedømme så bruker Manfrotto samme løsning?
https://www.haguecamerasupports.com/car-mounts-suction-pads/

De har 2 ulike løsninger, en basert på pumpe og en basert på en hendel. Teslabjørn bruker den med pumpe. Skulle tro at den kanskje var best egnet til å si fra før den mister grepet, men mulig den andre er like god, bare enklere/raskere i bruk?

Noen med erfaring? Synspunkter? Alternativer?
Tesla Model X 75D, 2017

Bruker er p.t. ikke aktiv.

Tuxedo


Vhagar

Tesla Model X 75D, 2017

Bruker er p.t. ikke aktiv.


Apache

Ser ikke lovlig ut da det stikker så mye ut.

Vhagar

Tuxedo var nok ikke alvorlig heller så ingen fare med lovligheten.
Tesla Model X 75D, 2017

Bruker er p.t. ikke aktiv.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA