Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bagasjeluke - GPS programmere høyden?

Startet av Spurkis, lørdag 25. august 2018, klokken 22:38

« forrige - neste »

Spurkis

Er det mulig å gps programmer bakluken og hvor høyt den kan åpnes? I garasjen min vil den slå opp i taket pga verktøy-hems som er 1.80 over bakken. Er rett med nøkkel i lomma så vil den potensielt kunne åpne seg der inne?

Muffinman

Ikke gps, men du kan justere hvor høyt den går. Sett ønsket høyde og hold knappen under luka til det piper et langt pip.

What-a-watt

Hvordan overstyres det hvis du ikke er i garasjen?

Tor Inge Skaar

For å overstyre må du da bare presse den høyere selv. Ønsker veldig en gps-basert innstilling på det.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Spurkis

Jeg ser for meg at jeg bør skru opp noen tykke plastplater i taket for sikkerhetsskyld.. Er redd for at den mekaniske luken vil presse hardt opp selvom den møter motstand?

Muffinman

Ikke så voldsomt. Litt snø gjør ofte at den snur og kommer ned igjen.

Tuxedo

Sitat fra: Spurkis på lørdag 25. august 2018, klokken 23:02
Jeg ser for meg at jeg bør skru opp noen tykke plastplater i taket for sikkerhetsskyld.. Er redd for at den mekaniske luken vil presse hardt opp selvom den møter motstand?
Den stopper av seg selv ved litt motstand.  Uansett skal det mye til for å åpne den luken i vanvare, eller ved lommetrykking på fob'en. Har aldri skjedd meg i løpet av fem år.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA