Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Info! Nå!!!

Startet av ToWalkOrDrive, fredag 24. august 2018, klokken 18:38

« forrige - neste »

Orbit

Tror også mange av invitasjonene ligger godt bevart i diverse spam-filtre. E-posten kommer fra en islandsk avsender, med "klikk her" lenke til en somaliskregistrert nettside. Er noen alarmklokker som ringer på min epostserver i alle fall.

(Og dette litt keitete oppsettet er ikke fra Audi selv, men et "profesjonelt" kommunikasjons- og markedsføringsfirma.)
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Pingle

Sitat fra: Orbit på torsdag 04. oktober 2018, klokken 08:53
Tror også mange av invitasjonene ligger godt bevart i diverse spam-filtre. E-posten kommer fra en islandsk avsender, med "klikk her" lenke til en somaliskregistrert nettside. Er noen alarmklokker som ringer på min epostserver i alle fall.

(Og dette litt keitete oppsettet er ikke fra Audi selv, men et "profesjonelt" kommunikasjons- og markedsføringsfirma.)

Det virker passe amatørmessig, og trist for Etron - som er en bil som fortjener oppmerksomhet, og "100 000 nordmenn har sett etron på før-visninger" gir helt klart klikk. Likevel har jeg ikke albuer til å være en av 168 på VIP-visning, og da er det fristende å synge med Knutsen og Ludviksen:

"...det gjør ikke så mye, for da blir det mer til oss!"
Audi e-tron 55, kjøpt 05 2020

hemi

Jeg fikk tlf fra min selger rett etter lansering med headsup om at jeg fikk en invite nå snart, så fikk jeg mailen

uansett, folk bør da sjekke spam filtere hver dag.

trd-73

Det kostet meg noen hundre plasser i køen at jeg ikke sjekket spam eposten min.. så litt irriterende.

Orbit

Sitat fra: Orbit på onsdag 03. oktober 2018, klokken 22:24
Ser uansett ikke ut som plassene rives bort. I Trondheim er for eksempel bare litt over 250 plasser tatt så langt.
Fremdeles er under 30% av plassene booket i Trondheim, så det bør ikke bli så trangt. Og til forskjell fra de andre større byene, er kveldsvisningene de minst populære i Trondheim, kun fem personer booket på siste visning!!
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

oll1954

Sitat fra: Orbit på tirsdag 09. oktober 2018, klokken 23:16
Sitat fra: Orbit på onsdag 03. oktober 2018, klokken 22:24
Ser uansett ikke ut som plassene rives bort. I Trondheim er for eksempel bare litt over 250 plasser tatt så langt.
Fremdeles er under 30% av plassene booket i Trondheim, så det bør ikke bli så trangt. Og til forskjell fra de andre større byene, er kveldsvisningene de minst populære i Trondheim, kun fem personer booket på siste visning!!

Hvordan finner du ut dette? Kunne tenkt meg å endret til en annen visning enn den jeg har meldt meg på.
Jaguar i-Pace reservert
Audi e-tron quattro reservert

Orbit

#246
Snakk med forhandler, så får du sikkert byttet.

Evt: Litt herjing med registeringslenken, så finner du fort hvordan du ser status hos din forhandler. Evt sender du meg en PM med hvor du vil på visning, så kan jeg sjekke hvilke sesjoner som har mye ledig der.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

SurSnasen

Er det noen som har en grei oversikt over hvilke forhandlere som har visningsbilen(e) når? Vet Albjerk Bil i Drammen har den 3. november. Møller i Asker/Bærum på Slependen har 23. og 24. oktober.

Orbit

Edit: Her er det jeg kunne finne av datoer og forhandlere i registeringsløsningen (som har huller som en sveitserost). Ut fra datoene må være to sett med demobil(er) som går litt forskjellige runder i landet, siden det de fleste dagene er samtidige visninger to steder. Spekulativt har jeg lagt inn Kristiansand (virker logisk at de også er med), men fant ikke noe på dem av en eller annen grunn.....

Og siden roadshow pågår til 17/11, er det mulig at bestilling ikke åpner før uken etter (dvs 19/11).

Du kan ikke vise dette vedlegget.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

PionerThink

Mener jeg leste på FB siden at det skal være visning hos Gumpen Auto Øst i Kristiansand 30.Oktober
Model Y LR Midn. Silver Met/Hvitt Interiør
Grå BMW i3 I01 2014-modell passert 100'km i daglig bruk i Kristiansand
Hvit i-Miev 2012, solgt
Grå Think 2001, USA-utgave, solgt.
BMW 120i Cab solskinnsbil
BMW X3 henger- og langtursbil, solgt.

hemi

Får bytta ut leaf rælet mitt med nye i3, så har litt mer pusterom og tid på e-tron, satser på den blir bra!

Så ionity ladere i tyskland og ymse vanlige ladere nå, snakk om å sette ladere i skammekrok, så én elbil totalt på turen :D

Kåre Knatten

Sitat fra: PionerThink på onsdag 10. oktober 2018, klokken 16:23
Mener jeg leste på FB siden at det skal være visning hos Gumpen Auto Øst i Kristiansand 30.Oktober
Jeg har i alle fall visningstid hos Gumpen Auto Øst den 30. oktober

AJ82

#252
Gumpens Auto Grenland 7. November.

A.J.
- 2022 Mercedes EQE 43 AMG
- 2022 Kia EV6
- 2024 Volvo EX90 (i bestilling)
x 2023 BMW I4 M50
x 2022 Audi E-Tron GT
X 2021 Polestar 2 LR AWD
x 2020 E-Tron 50 Sportback
x 2019 E-Tron 55 SUV
x 2019 E-Golf

Orbit

Finner generelt ikke Gumpens i bakdøren på reserveasjonssystemet. Men Grenland 7/11 og Kristiansand 30/10 stemmer jo bra med hullene i kalderen jeg plukket ut. Dersom noen som har booking hos en Gumpens-forhandler kan sende meg første del av reservasjonslinken (frem til .so) på PM, skal jeg nok klare å finne ut hvor de gjemmer seg  8)
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

AJ82

Sitat fra: Orbit på onsdag 10. oktober 2018, klokken 22:20
Finner generelt ikke Gumpens i bakdøren på reserveasjonssystemet. Men Grenland 7/11 og Kristiansand 30/10 stemmer jo bra med hullene i kalderen jeg plukket ut. Dersom noen som har booking hos en Gumpens-forhandler kan sende meg første del av reservasjonslinken (frem til .so) på PM, skal jeg nok klare å finne ut hvor de gjemmer seg  8)

Gikk inn og sjekket selv. Korrigert posten over. Gumpens Auto Grenland er kun 7. november.

A.J.
- 2022 Mercedes EQE 43 AMG
- 2022 Kia EV6
- 2024 Volvo EX90 (i bestilling)
x 2023 BMW I4 M50
x 2022 Audi E-Tron GT
X 2021 Polestar 2 LR AWD
x 2020 E-Tron 50 Sportback
x 2019 E-Tron 55 SUV
x 2019 E-Golf

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA