Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Nåværende leveringstid

Startet av Myrknir, fredag 17. august 2018, klokken 16:54

« forrige - neste »

siddis86

#15
Sitat fra: DavidSua på onsdag 29. august 2018, klokken 20:05
Sitat fra: siddis86 på lørdag 18. august 2018, klokken 16:22
Jeg bestilte i oktober 17 som Zimon. Kunne fått den i juli, valgte å vente til september da jeg fikk valget om 2019-modell.

Mener du at bilene som kommer etter september er 2019-modell? hva er forskjellen?

Jeg mener ikke så mye mer enn det forhandleren sa til meg. Ingen tillegg i prisen bare at 2019-modellen har tretthetsvarsling. Allikevel ser jeg når jeg nå har fått regnr at det står 2018 på vegvesenets sider på bilen. Så jeg aner ikke hvem som har rett...

Perl09

Sitat fra: siddis86 på torsdag 30. august 2018, klokken 19:44
Sitat fra: DavidSua på onsdag 29. august 2018, klokken 20:05
Sitat fra: siddis86 på lørdag 18. august 2018, klokken 16:22
Jeg bestilte i oktober 17 som Zimon. Kunne fått den i juli, valgte å vente til september da jeg fikk valget om 2019-modell.

Mener du at bilene som kommer etter september er 2019-modell? hva er forskjellen?

Jeg mener ikke så mye mer enn det forhandleren sa til meg. Ingen tillegg i prisen bare at 2019-modellen har tretthetsvarsling. Allikevel ser jeg når jeg nå har fått regnr at det står 2018 på vegvesenets sider på bilen. Så jeg aner ikke hvem som har rett...

Du kan sjekke chassisnummeret. Det 10 siffer som forteller om årsmodel. Hos vegvesen forteller den når den er registrert

siddis86

Eventuelt kjøre til jeg sovner og se hva som skjer:)

siddis86

Bekrefter at den jeg fikk i går er 2019 med tretthetsvarsler. Å gå fra 07 Avensis til dette er som å gå fra veltepetter til romskip. Helt fantastisk... til nå.

Myrknir

#19
Da fikk jeg epost fra forhandleren.
Forventet levering slutten av oktober.
Med bestilling midten av januar så blir det ca 9 mnd levering.
Hyundai Ioniq 2019 Aurora Silver.
Mitsubishi Outlander 2014 PHEV.

staljin

Ni måneder var lang leveringstid. Bestilte min i midten av august og fikk beskjed om 3 til 6 måneder leveringstid. Hvilken forhandler bestille du hos og hvo lang leveringstid oppga de ved bestilling?

geysen

Bestilte min i April, får den utlevert neste uke.

Myrknir

Sitat fra: staljin på tirsdag 11. september 2018, klokken 08:54
Ni måneder var lang leveringstid. Bestilte min i midten av august og fikk beskjed om 3 til 6 måneder leveringstid. Hvilken forhandler bestille du hos og hvo lang leveringstid oppga de ved bestilling?

Gjermundsen bil Sandefjord.
Fikk beskjed om ca 1 år. Men underveis fikk jeg beskjed at køen hadde letta noe
Hyundai Ioniq 2019 Aurora Silver.
Mitsubishi Outlander 2014 PHEV.

EV-FTW

Mobile kjeden har kjørt kampanje med kort leveringstid. De har sikkert fått tak i ett parti med biler.
En venn bestilte ny i sist uke.. Skulle være 4 mnd leveringstid. Med andre ord skulle få den i januar.

Huyndai Ioniq 2019
Hyundai Ioniq 2020

AppleKnocker

Sitat fra: Øystein K på torsdag 13. september 2018, klokken 09:49
Mobile kjeden har kjørt kampanje med kort leveringstid. De har sikkert fått tak i ett parti med biler.
En venn bestilte ny i sist uke.. Skulle være 4 mnd leveringstid. Med andre ord skulle få den i januar.
Interessant. Har ventet 6 mnd hos Mobile nå på Ioniq nr 2. Gjenstående ventetid bør altså være kortere enn 4 mnd
BMW I3 2015
Tesla Model S85 2015
Tesla Model ≡ 2020 reservert
200 000 elektriske km kjørt siden februar 2015
Passivhus med fire ladeplasser

Kim-

vi ble lovet 4-6 måneder.. Nå nærmer vi oss mot 8. måned.. Vet fortsatt ingenting
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

Myrknir

Det var først etter at jeg hadde sendt e-post og spurt hvordan det gikk, at jeg fikk tilbakemelding på hvor den var. Du bør nok sende en e-post å spørre.
Hyundai Ioniq 2019 Aurora Silver.
Mitsubishi Outlander 2014 PHEV.

Anderre

Bestilt i dag. Teknikkpakke, Iron Grey, Skinn
3-6mnd

Gleder meg!!
- 2019 Hyundai Ioniq EV Teknikk, skinn, Iron Grey -

Crown

Sitat fra: Anderre på torsdag 20. september 2018, klokken 11:26
Bestilt i dag. Teknikkpakke, Iron Grey, Skinn
3-6mnd

Gleder meg!!

Får du EV i Iron Grey nå?
x 2016 Leaf 30kW
2017 Hyundai Ioniq electric, Aurora Silver, teknikk og skinn.
x 2019 Audi e-tron Exclusive++, galaxy blue/sort optikk
2022 Hyundai Ioniq 5 P45, Digital Teal green
Straks: 2022 Tesla model Y performance

Anderre

- 2019 Hyundai Ioniq EV Teknikk, skinn, Iron Grey -

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA