Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Jekk og hjulvinne

Startet av teimann, torsdag 05. april 2018, klokken 12:08

« forrige - neste »

teimann

Er det noen som vet om ny E-NV200 blir levert med jekk og hjulvinne? Jeg vil helst ha det med i bilen selv om det ikke er reservehjul. Er det et eget "rom" der jekk, hjulvinne og evt. verktøy oppbevares? Venter på min 7 seter med forventet levering i begynnelsen av august.

Ebe

Drar opp en gammel tråd for å svare på den. Jeg kan ikke finne noen jekk i min bil (7-seteren), tror jeg har lett de fleste steder. Ligger bare et lappesett under pasasjersetet foran. Følger heller ikke med ekstra reservehjul, slik prislisten for 2. Zero opplyser.
2014 Leaf Acenta, ny i Norge.
Eneste bil i en husholdning på 5.

teimann

Jeg fant også ut det. Hvis det hadde vært med så skulle det vært under passasjersetet foran. Når det gjelder reservehjul så er det nok bare 5 og 2 seter som har det. Det er god plass under bak, men de har tatt vekk bøyle mv. som trengs for å holde det oppe. Det går kanskje å få tak i slik at det kan "ettermonteres".

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA