Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Beste tilbud finansieringav Tesla X?

Startet av Milzit, onsdag 15. august 2018, klokken 22:15

« forrige - neste »

Milzit

Hva er beste tilbudet på finansiering av X? Er det beste tilbudet det som står på tesla.com til 3.3% nonimell?

goelgen

Hei, hvis du går i  butikk og kjøper inventory bil (biler som er på vei til Norge) så får du fra 0.49 til 0.99% rente på Model X. F. Eks Model X 75D 0.49% 3 år fastrente og så 3.5% evt 0.99% flytende rente i 10 år. Hvis du bruker referall kode og bestiller før 16. September får du gratis superlading i hele bilens levetid. Kode kan du få av meg. Bestilte nettopp en Model X 75d selv med 10 år finansiering via Santander, men du må i butikken for å fikse.

Gi meg ett hint om du trenger kode. Jeg kan ikke tilby noe annet enn gratis superlading, men jeg har prøvekjørt bilen og kan gjerne komme med innspill.

Kim-

Sitat fra: goelgen på torsdag 16. august 2018, klokken 18:42
Hei, hvis du går i  butikk og kjøper inventory bil (biler som er på vei til Norge) så får du fra 0.49 til 0.99% rente på Model X. F. Eks Model X 75D 0.49% 3 år fastrente og så 3.5% evt 0.99% flytende rente i 10 år. Hvis du bruker referall kode og bestiller før 16. September får du gratis superlading i hele bilens levetid. Kode kan du få av meg. Bestilte nettopp en Model X 75d selv med 10 år finansiering via Santander, men du må i butikken for å fikse.


Gi meg ett hint om du trenger kode. Jeg kan ikke tilby noe annet enn gratis superlading, men jeg har prøvekjørt bilen og kan gjerne komme med innspill.


Jeg ble opplyst at 0,99 gjelder kun i 4 år.
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

Vhagar

Tesla selgere roter alltid med rentetilbudene så det er bare å ignorere om du ikke får noe skriftlig tilbud på signerte papirer fra banken. Flytende er flytende, som betyr at når banken ellers setter opp renten på øvrige billån så settes tilbudsrenten til Tesla opp tilsvarende. De har vel hatt 2 tilbud, det ene med lav fastrente i noen år for så å stige til "normal" billånsrente resten av tiden (som da blir flytende). Det andre hadde lavest rente men var flytende hele tiden. Det beste tilbudet er nok det flytende da det skal mange rentehevinger til før man når "normal" billlånsrente.
Tesla Model X 75D, 2017

Bruker er p.t. ikke aktiv.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA