Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Lukket visning av Concept iX3 1.-2. september på Høvik

Startet av JorgenM, onsdag 15. august 2018, klokken 06:12

« forrige - neste »

telcontar

Sitat fra: JorgenM på søndag 26. august 2018, klokken 09:27
Noen som er kjent i Høvik-området og vet om det er noen butikker/kafè i nærheten? På kartet ser det ut som det er kun pleiehjem og liknende der...
Sandvika er nærmeste?

Vi kjører 66 mil hver vei og får det fryktelig travel / veeeldig god til (evt noe i mellom) før visningen :)

Et av Norges største kjøpesenter er i Sandvika, hvis det var tidsfordriv du tenkte på. Det er ikke mange minuttene med bil fra Sandvika til Hennie Onstad kunstsenter.

JorgenM

Ja blir vel å reke i Sandvika hvis vi får tid. 22 år siden siste gang jeg var på det sentret, sikkert forandret seg litt :)
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

bobakka

Jeg er påmeldt på lørdag, men regner med at det blir tur på hytta i stedet.
Noen som evnt. har lyst til å overta?
Det står at visningen er "utsolgt"
iMiev fra 8.2.11 og deretter 20 000 elbil km per år. Solgt 30.01.18 på 138 000.
i3 fra 18.10.17. Mindre rekkeviddeangst.
iX3 hentet 25.3.21. Slutt på rekkeviddeangst (nesten) :-) Solgt for innkjøpspris etter 15 mnd.
iX fra 7.11.22. Helt slutt på rekkeviddeangst..?
Fossilbil kun for lange ferieturer?

geear

Sitat fra: Finnøy (Arne Johan Larsen) på torsdag 23. august 2018, klokken 23:14
Håper dere kan dele info var visningen! Får dessverre ikke anledning til å dra til Oslo den helgen.
Hvis du bor på Finnøy så har du ikke lange veien til Tjensvollkrysset og ONS. Det er ti fulle haller, så jeg husker ikke hvilken den står i, men det finner du sikkert ut. Det koster 360,- om du ikke har en invitasjon, men godt mulig du kan få kortet mitt om du er i Forusområdet. Er vel åpent noen timer i morgen også, på "studentdagen".

Den står med helt svarte vinduer, så det er ingenting å se inni. Mulig de vil vise mer på Høvik.

Trond.m

#19
Arrangementet var utrolig skuffende,men bilen kan jo bli bra for det  ;)
Audi arrangementet for noen mnd. siden hadde omtrent like lite innhold, men de serverte i det minste god mat  8)
Egentlig er det i4 som er interessant for meg personlig, men vipset likevel inn reservasjonsbeløpet på 15000 for iX3  ;)

tessy

Ja bilen var veldig kjip... Skjønner de vil den skal være annerledes enn vanlig X3, men den er jo en design perle, ix3, såg jo grusomt kjedelig, nesten stygg ut.. Og det sier en med i3s, ny X5 og ny X3 er strøkne biler, men skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan la den være helt normal X3 bare elektrisk.

Trond.m

Trøsten er at det eneste sikre vi vet om iX3 er at den ikke blir lik konseptbilen. Forstår ikke poenget med å vise fram denne bilen. Synes også den var veldig nær grensen for hva jeg vil karakterisere som en stygg bil  8)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA