Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Lukket visning av Concept iX3 1.-2. september på Høvik

Startet av JorgenM, onsdag 15. august 2018, klokken 06:12

« forrige - neste »

JorgenM

- Helt nye BMW Concept iX3 er på vei til Norge! 1. – 2. september har du en unik mulighet til å oppleve den fantastiske konseptbilen på nært hold. Da inviterer vi til lukket visning på Henie Onstad Kunstsenter på Høvik.

Noen som skal dit?

For min del blir det nok litt langt unna siden jeg bor nord i Trøndelag. Ikke er jeg sikker på om det er så spennende heller, siden det kun er den samme konseptbilen som vi allerede har sett bilder av og altså uten interiør. Her bør BMW i det minste komme med noen mer konkrete opplysninger rundt specs...
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

Trond.m

Er påmeldt på lørdag 1.9. Venter meg vel egenlig ikke så mye, men Høvikodden er jo i nærområdet, så da er det vel dumt å takke nei. Er vel heller ikke primært interessert i store SUV'er i tungvektklassen.

1317142119

Fikk invitasjon jeg også, men jeg gidder ikke. Jeg har ikke tenkt å sette meg på noen venteliste og jeg skal uansett ikke bytte ut noen biler i parken min før i 2021 tidligst.

Orbit

Har meldt meg på søndagen. Men siden de skal dekke nye X5, 8-serie og iX3 på en time, tipper jeg det blir veldig tynt med info om sistnevnte.....
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

JorgenM

X5 og 8-serie også? Det visste ikke jeg. Sto kun iX3 i mailen min.

Da ble det jo litt mer interessant igjen, selv om de ikke er elbiler da :)
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

Orbit

X5+8 dukker opp på reservasjonssiden du får lenke til etter å ha kontaktet forhandler.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Ansjosfilet

Jeg bor i Oslo og skal ikke dit. Dølleste konseptet noensinne. Vekker absolutt ingen entusiasme. Null, nada.
2016 Bmw i3 60Ah
2022 Bmw iX3 LCI

telcontar

Skal dit på søndag, har to ICE bimmere i garasjen, iX3 ser jo interessant ut

Kanutten

Sitat fra: Ansjosfilet på fredag 17. august 2018, klokken 19:38
Jeg bor i Oslo og skal ikke dit. Dølleste konseptet noensinne. Vekker absolutt ingen entusiasme. Null, nada.

Flott at du sier ifra.

bmw2002

Håper de kan gi noen opplysninger om bilen. Rykter sier at bilen får 4x4 selv om konseptet ikke har dette. Kombinert med hengerfeste og en gunstig pris vil dette selge som hakka møkk i Norge.

Tror ikke Jaguar og Audi kommer til å produsere nok biler til å dekke etterspørselen så fint at det kommer flere.

JorgenM

Da blir det tur på meg også. Lørdag 14:30 skal vi på.

2 av 4 visninger på lørdag er fullbooket i tillegg til den ene på søndag.
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Håper dere kan dele info var visningen! Får dessverre ikke anledning til å dra til Oslo den helgen.

JorgenM

Info kommer nok :)

Desverre får vi ikke lov til å ta bilder, selv om alle bilene er vist tidligere. Forstår ikke helt hvorfor... burde da være god PR når folk deler bilder av bilene på FB, Instagram osv...
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

telcontar

Håper vi får se på interiør, men mest sannsynlig ikke.

JorgenM

Noen som er kjent i Høvik-området og vet om det er noen butikker/kafè i nærheten? På kartet ser det ut som det er kun pleiehjem og liknende der...
Sandvika er nærmeste?

Vi kjører 66 mil hver vei og får det fryktelig travel / veeeldig god til (evt noe i mellom) før visningen :)
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA