Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ekstralys på Konan til Kona?

Startet av krskrs, torsdag 31. oktober 2019, klokken 20:51

« forrige - neste »

krskrs

Vurderer ledbar på Konan .Er det noen som vet hvor man kan finne styring  til rele?Det er jo led på ner og fjern.Bruke can bus kanskje? Har googlet litt rundt men ikke funnet noen som har gjort dette på akkurat denne bilen.
Knut.

Roy Aasen

Ikke bry deg om canbus .

Ta strøm fra kabelbunten ved lykta. Du må skrelle av en del av strømpen. Enten lodde eller bruke strømtjuv. Obs at ledningen er meget tynn og det er fort gjort å klippe den med en strømtjuv.

Er lysegrå kabel øverst på kontakten mener jeg å huske. Lett å måle frem, trekk kontakten fra lampen så bli det enklere.

krskrs

#2
Skal ha bilen på bukken en dag får titte på det da ,høres jo greit ut ,brukte du vanlig rele eller elektronisk?Er ute etter godt lys ut på siden,er du fornøyd med din ledbar?.Hvilket merke er den?
Knut.

Roy Aasen

Kjøpte denne: https://www.valostore.no/produkt/e_godkjent_led_lyspanel_seeker_dualx_100w/?variant=2765&utm_source=criteo&utm_medium=cpc&utm_campaign=lowerfunnel

Fungerer for min del. Til enn prisen er det bare å rope hurra, men det finnes usikkert bedre. Mitt mål var bedre lys slik at æljen blir sett tidsnok. Ideelt hadde vært to stykker som peker enda mer ut til sidn.

Ha bilen på bukk har elendig lite for seg. Alt er utenfra / ovenfra.

Vær meget OBS! når du borrer gjennom plasten i støtfanger. La borret bare akkurat bryte gjennom. Ligger kabler eller slanger "bak regnummeret" . Hvis du er det minst usikker....la forhandleren gjøre jobben.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA