Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

OVMS support?

Startet av svingen, onsdag 08. august 2018, klokken 10:57

« forrige - neste »

svingen

Skal teste ut i morgen og låse opp døra,starte bilen vil nok ikke virke,er ingen funsjon får det.
Vært veldig fint på kan tur og se att bilen lader (att ikke sikringen går osv,) og hvor mange % på hurtiglading,men er ikke så mye mere enn det jeg bruker den til :)
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

JazBas

Dette har fungert strålende på min Soul i 2,5 mnd nå, men her om dagen sluttet appen/webgui å vise ladestatus. Flere som har vært borti det? Prøvd å oppgradere til nyere (ustabile) versjoner, resatt modulen å satt opp på nytt, men ikke noe hjelper.

woody

Noen som vet om det skjer mer på dette feltet? Jeg har enda ikke tatt steget å kjøpe inn for å teste dette


Sent from my iPhone using Tapatalk
2015 e-Golf Night Blue
2013 Auris Touring Sport hybrid
2019 Kia e-Niro First Edition
2019 Audi e-tron 55 Edition One
2013 Nissan Leaf
2020 Mercedes EQV 300 Charge
2023 Tesla Y LR

svingen

har brukt det lenge selv,men siste "beta" så tar den og får mye strøm på 12v så går tom.
kjører man "stable" så tar den ikke mye 12v men da fungere det bare par timer så må man ta ut plugen og sette i igjen...så litt iriterende.

etter 2 ganger tom får 12v koblet jeg den av.

https://github.com/openvehicles/Open-Vehicle-Monitoring-System-3/issues/275
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

TiPe

Har du kryssat i Aux.Battery Saver+? Då borde batteriet räcka några dagar i alla fall.
Kia eNiro Advance plus 2019

svingen

peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA