Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Oppdatering av kartdata, 2018-mod. eGolf

Startet av DCDriver, mandag 06. august 2018, klokken 22:59

« forrige - neste »

DCDriver

Hei.

Jeg prøver å oppdatere kartdata via WiFi. Når jeg velger kartpakke for Norge, startes først nedlasting av en "technical package" som når 100%, deretter lastes kartdata for Norge ned. Men når indikatoren når 100%, står den bare der ... jeg satt i bilen i et kvarter etter at denne stolpen nådde 100% før jeg ikke gadd mer.

Er det andre som har fått til dette og vet noe om hvor lang tid man må regne med at dette tar?


PTh

Har hatt det samme problemet, jeg skrudde av etter kanskje 10 min, neste gang jeg startet bilen så var oppdateringen der.

DCDriver

Du har så rett. Kartpakken "Norge" finnes ikke lenger i listen over nye(re) kartdata som er tilgjengelig for nedlasting, så den har tydeligvis blitt installert. Merkelig at ikke det brukergrensesnittet er bedre, og klart indikerer at boksen er ferdig med oppgaven.

j-Golf

Trykkede du "avbryt" og bil av, eller bare bil av uden at trykke avbryt

PTh

Tryckte på tilbake tasten og skrudde av, men tror ikke det spiller noen rolle...

DCDriver

Jeg åpnet døren og gikk. Da slo alt seg av (som vanlig).

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA