Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvor lenge "varer" parkeringsklimatiseringen?

Startet av hhog, torsdag 02. august 2018, klokken 14:43

« forrige - neste »

hhog

Jeg tenker på den jeg får opp på skjermen på min 2017-modell, og/eller fra appen?
Har hund i bilen, og tørr knapt å løpe inn på butikken å handle én ting før jeg må ut igjen, i frykt for at den har slått seg av.
Har jeg visst tidsuret på denne, kan jeg ha på nedtelling med alarm på telefonen  :)

koltor

Jeg tror det er 30 minutter, men ikke ta det for god fisk.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

- iX3 reservert
- 2017 i3 Fully Charged (Maraton Edition)
- 2014 F20 116d (ex)

Orbit

2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

hhog

Takk for svar! Mulig jeg må teste dette en dag det ikke er over 20 grader (i dag feks :))

Autowinder

Skru av tenningen en dag uten lading tilkoblet og sitt i bilen (i sola?), aktiviser parkeringsklimatiseringen, så får du vel svaret ;o)
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

Orbit

I tillegg til hunden din, setter også batteriet pris på parkeringsklimatisering på de aller varmeste dagene:
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA