Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Pyntesømmen på førersetet har sprukket/revnet

Startet av elekTrond, mandag 20. august 2018, klokken 23:40

« forrige - neste »

elekTrond

Den sølvgrå pølsa på førersetet har røket av et par steder. Så når jeg setter meg inn i bilen, skjærer det av og til i handa hvis jeg tar tak på "feil sted".  :'( Andre trillinger med samme slitasjegikta? Forslag til fiks? Limpistol?


Bildekilde: elbil.no/elbilen-i-miev-som-2012-modell
'13 Mjau

Snylter1

Hva med å kjøpe et setetrekk?
Er vel den rimeligste løsningen, om garanti har gått ut, er det fortsatt garanti bør jo det gå på den.

elekTrond

Njaei, setene er for "fine" til å ha på setetrekk. Da skulle de i så fall blitt satt på fra første dag, mens plasten fortsatt var på. Så kunne noen fått æren av å pakke ut bilen om tredve år. :laugh:    ... eeeeeller snakker vi leather-look her?  :o 8)

Katta fyller seks år om ei uke, så garantía est no habla y gata non grata  :angel: :police:
'13 Mjau

engolf

Tror det är bata Imiev som har denna sömm, iOn har i alla fall inte.
Jag tror hela trekket kan tas av, och då borde ju en möbelmakare eller syerska kunna fixa det för dig.

TB

Kjøpe et brukt sete fra kondemnert bil vil være mulig? Ikkje så mange skruer?
KONA Electric Long Range Premium 2024
Citroen C-Zero 2012 solgt
Hyundai KONA Electric 2019 solgt
Lørenskog

elekTrond

Altså, det er ikke rare greiene det er snakk om. Her er det bildet jeg burde ha knipset og lagt ut i første post:
'13 Mjau

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA