Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sprengt dekk, trenger reserve ASAP

Startet av Megleren, fredag 06. juli 2018, klokken 23:03

« forrige - neste »

Megleren

Noen som har et reservedekk til model x som de vil selge eller låne bort?

Ene dekket er helt ødelagt så bilen står fast i sentrum inntil jeg finner løsning.
Noen som har noen ideer?
2019  Hyundai Ioniq Teknikk
2018 Model X75 -  Solgt 07.2020
2016 Model S 85 - Solgt 06.2017

k1

Hvor står du? Altså sentrum hvor?
Hva slags dekk/felgstr har du på bilen?
Hva med p ringe NAF eller Falken e.l.?

Hodetelefoner


Megleren

Kjørte i en trang gate i sentrum og kom veldig nære en fortauskant så smalt det. Var veiarbeid på den ene siden så mulig jeg kjørte på noe. Sideveggen fikk et kutt på ca 15cm. Forstilling virker uskadet. Kjørte med orginale felger og Michelin dekkene som medfølger. Latitude Sport 3, tror jeg.

Var heldigvis parkering langs veien litt lenger fremme så jeg parkerte der. Kunne ringt veihjelp, men var usikker på hvem som hadde dekk til bilen inne.

Synes det var rart hvor mange som holder stengt på en lørdag....!

Dekk1 var de eneste som hadde Michelin dekkene inne og de skulle ha 4000 ferdig fikset.

Dette var i Oslo sentrum.
2019  Hyundai Ioniq Teknikk
2018 Model X75 -  Solgt 07.2020
2016 Model S 85 - Solgt 06.2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA