Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Parkering av Tesla i København

Startet av Larsebass, fredag 27. juli 2018, klokken 15:46

« forrige - neste »

Larsebass

Hei,

jeg tenkte meg en tur til København med lånebilen (Model S85) og lurte på om noen ville anbefale et sted i København å parkere bilen. Ser for meg å sette fra meg bilen på fredag og hente på søndag. Det er fint med lading, men det viktigste er at det ikke koster skjorta og er trygt (parkeringshus.) Gjerne i sentrum av København, nøyaktig hvor er ikke så farlig.

Noen tips?
Tesla X75D.

cyber

Sitat fra: Larsebass på fredag 27. juli 2018, klokken 15:46
Hei,

jeg tenkte meg en tur til København med lånebilen (Model S85) og lurte på om noen ville anbefale et sted i København å parkere bilen. Ser for meg å sette fra meg bilen på fredag og hente på søndag. Det er fint med lading, men det viktigste er at det ikke koster skjorta og er trygt (parkeringshus.) Gjerne i sentrum av København, nøyaktig hvor er ikke så farlig.

Noen tips?

Det er rimelig / gratis å parkere i området Frederiksberg ( nesten sentrum ) ellers er vel det greieste å parkere på hotellet du bruker.

Amatøren

#2
Kan anbefale Tivoli hotellet.

Mener jeg så Caravelle der. Kjørte selv Sharan da.

Litt utenfor sentrum. Matebuss/Tivoli buss inn til Tivoli (i hvert fall da vi var der for noen år siden).
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

k1

Skal det vel også nevnes at det er betydelig billigere å parkere i DK dersom du velger en betalingsplass, enn hva jeg er vandt med i norge/Oslo området.

tkjoerlaug

Jeg valgte å bo på Wakeup Copenhagen hotell som deler p-hus med tivoli hotell. Går sikkert an å parkere der uten å overnatte.

Larsebass

Tesla X75D.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA