Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Software - oppdatering

Startet av Kriss, søndag 29. juli 2018, klokken 10:51

« forrige - neste »

Kriss

Har oppdateringer rettet opp bugs tidligere påpekt i dette forumet? Er feilmeldingen "hold rattet" borte? Er den skarpe overgangen rundt 22 grader på klimaanlegget rettet opp? Har ny software betydd andre endringer?
Ampera e leveres desember 2017

Olemann


Android Auto med Google Maps fungerer mye mer stabilt og raskere etter siste SW update (på service).  Også oppdatert med siste arm64 APK fil til min Galaxy S9.
Ingen forskjell på "Ta rattet" meldinger. Savner oppdatering slik at man kan styre klima (kompressor) og varme (kolben) separat, men ikke hørt noe om dette kommer selv om jeg har varslet importør om dette.

bno

Gikk oppgradering av software inn i prisen for service eller var det ekstra? Om jeg tør spør

Olemann

Det inngår.

Sitat fra: bno på torsdag 02. august 2018, klokken 22:13
Gikk oppgradering av software inn i prisen for service eller var det ekstra? Om jeg tør spør

bno


Stikkkontakt

Jeg hadde bilen på service denne uken og jeg ba om softwareoppdatering. Fikk beskjed at det ikke var noe. Men jeg kunne laste ned Bolt-software og gjøre det selv. Merkelig. Bilen min er 14 mnd gammel.

Como

Sitat fra: Stikkkontakt på torsdag 06. september 2018, klokken 22:04
Jeg hadde bilen på service denne uken og jeg ba om softwareoppdatering. Fikk beskjed at det ikke var noe. Men jeg kunne laste ned Bolt-software og gjøre det selv. Merkelig. Bilen min er 14 mnd gammel.
Fikk samme beskjed, men uten "gjør det selv Bolt-software" tipset.
2022 Skoda Enyaq 80x
2017 Ampera-e

3irikur

Hvilken versjon er siste til bolt? Fikk nylig oppdatert, men mistenker at det fortsatt er en eldre versjon.
Nissan Leaf Acenta 2014 - Solgt og levert når Amperaen kom

Blå Ampera-e 2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA