Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla Updates: Model 3 is Available to Order

Startet av Finnøy (Arne Johan Larsen), torsdag 26. juli 2018, klokken 20:23

« forrige - neste »

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Hei!
Noen flere som har fått e-post vedr: «Tesla Updates: Model 3 is Available to Order»

Dessverre ser invitasjonen ut til kun å gjelde amerikansk utgave.

Måkemannen

Har ikke fått denne. Reserverte du tidlig?

Sent fra min Moto G (4) via Tapatalk


Mazzbot

Dette er kun i USA og Canada ! Forventer at vi kan konfigurere iløpet av Q4
Tesla model 3 reservert 31/3 .

alagerqv


Finnøy (Arne Johan Larsen)

Sitat fra: Måkemannen på torsdag 26. juli 2018, klokken 22:00
Har ikke fått denne. Reserverte du tidlig?

Sent fra min Moto G (4) via Tapatalk
Første tidspunkt det var mulig

ELefant

Samme her, mottok denne mailen på onsdag. Bestilte M3 1 april og har min Tesla nr2. Ble litt overrasket der ja, men mailen er vel tiltenkt det amerikanske markedet

Nasatech

Min samboer fikk denne, men jeg fikk ikke. Jeg har har Tesla siden 2013 og bestilte M3 tidlig. Hun har bare hatt Tesla i noen dager i 2018 og hun bestilte M3 i mai i år.

GOS

#7
Noen som har prøvd å speche opp og får mulighet til å velge Norsk leveringssted?

Har ikke hørt noe. Reserverte 2 stykk den 31.03 når dørene åpnet dagen før den ble avduket og er Tesla eier inn i 5. året
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

Mazzbot



Lurer på hva de mener med few days , Tesla har ingen tidsperspektiv på ting !!
Tesla model 3 reservert 31/3 .

geear

Gjelder ikke det amerikanske leveranser?

Her er det vel fortsatt etter at insentivene i USA er ute at de vil begynne å levere. Og godt er det, med tanke på ståa på servicesentrene for tiden.

RBK

Grunnen til at noen for mail er at de var på USA sidene når man ønsket mer informasjon. Jeg fikk også denne mailen for 3-4 dager siden og sjekket. Når jeg har valgt utstyr etc og trykker videre så får jeg beskjed at det gjelder kun USA og Canada.
Det går nok ennå et par måneder før vi Norge får mulighet  ;)
Modell Y - Hvit - 31 aug. 2021
Modell 3 SR+ - Hvit - 22 juni 2021

Solgt Mai 2021: Modell 3 - Sort - 22 feb. 2019
Solgt april 2020: S100D - Blå - 19 mai 2017
Solgt feb. 2017: Model S85 - Brun - Juni 2014

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA