Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

DAB og DAB+ radio i iMiev: budsjettløsning

Startet av Ernie, fredag 20. juli 2012, klokken 01:19

« forrige - neste »

Myrvang

Har glemt å oppdatere her, men spilleren kom i posten ganske raskt etter bestilling.
Vippe av hele ramma den satt i, tok ut spiller og ramme, forsøkte å sette inn ny spiller i den gamle rammen men den passet ikke helt. Fulgte heller ikke med ny ramme så endte med å bare sette den fast i plasten. Sitter ikke helt 100%, trykker jeg hardt på spilleren dytter jeg den litt inn i dashbordet... Men er heldigvis lett å få den ut igjen.

Lyden ble bedre enn den var. Innstillingene var enkle og parring av mobilen gikk veldig greit.

Også mulighet til å speile mobilen, så netflix, youtube osv kan spilles på skjermen. Ulempen er at det er ren speiling, så om skjermen vrir seg eller skjermen låses blir det bare svart bilde.

For 300,- vil jeg si dette er en god oppgradering.  Nå er det Spotify og all verdens radiokanaler å velge mellom.
2017 i3 Fully Charged
2020 e-NV200 7-seter
2014 e-NV200 5-seter til salgs
2011 Mitsubishi i-Miev
2015 Leaf Tekna   Vraket i Sinsenkrysset 2018
2011 i-On

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA