Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Fritzøe Brygge

Startet av Mr.Elliot, fredag 20. juli 2018, klokken 21:31

« forrige - neste »

Mr.Elliot

Var en tur i Larvik i dag, tenkte lade litt på Fritzøe brygge.
Fortum. 8 stk. Type 2 ladere.
1 opptatt, 1 som ikke virker og 6 som det henger skilt med reservert og xxx firmanavn.

:-1:
14 Fiat 500E
19 Bmw I3 120Ah

pudderjagar

Hvis da er Fortum sine ladarar og da ikkje står noko om reserveringa i appen så har nokon tatt seg til rette utover kva Fortum har dgitt dei lov til.

Hadde lada med god samvittighet.
Kjører:
Zoe 43kw med 400km rekkevidde! (Q210, 2015modell)
Nissan e-nv200 Evalia (24kwh)
Nissan e-nv200 varebil(40kwh) Firmabil
Kun elektrisk med 70 000km pr år!!

Amatøren

Rapportere til Fortum!

Så ser du hva de svarer.
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

lommelun

Jeg hadde ringt Fortum der og da og spurt hva faen dette er for noe!!!

Også ville jeg sikkert tatt meg til rette og heller flytta på meg om det var en legitim reservasjon og noen som hadde «rett på plassen» kom for å lade.

Orbit

Ser 6 av AC-punktene står som gratis i app'en. Spørsmålet er om de også er låst mot kundeforhold, slik at vanlige kunder ikke får startet lading der. De to siste AC-punktene har Fortum sin vanlige 1 kr/min.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA