Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Felles reservasjonsliste

Startet av HCO, tirsdag 17. juli 2018, klokken 22:21

« forrige - neste »

HCO

Det blir vel liste på denne også - noen som har hørt noe om når listen "åpnes" ?
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2022 Zero SR/F

LFC

Nei, men jeg skal være meget rask til å skrive meg på.
Brukte spisepinner «solgt»
Brudekjole «gitt bort»
2 skiver med Nugatti «solgt»
Pent brukt engangsgrill « i bestilling»

Elmo

#2
Jeg fikk mail idag med link til liste for Polestar1. Men det er jo en PHEV  >:(

Gikk nesten på limpinnen  :o
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Shagma


bmw2002

Mest sannsynlig reservasjon det ikonet med en hånd tenker jeg

Shagma

Vel da har jeg kjøpt et lodd på denne. Noen andre?

Tankeboks

er det bare jeg som er litt treig som ikke finner selve reservasjonsfunksjonen ? (og kan man bare konfigurere seg awd-utgaven?)

teslanor

Samme her. Får liksom konfigurert, men får ikke opp sluttpris eller konfigurert ferdig? Anyone med større suksess?

Rearden86

Niks. Prøvd flere ganger kan ikke finne reservasjonsfunksjon.

Nickelilltroll

Fungerer nå. Bare laste siden og bytte region i nederste høyre hjørne til Norge. Deposit betales nå, 10k.
Model 3 LR -21, hvit, bestilt 20. Okt - 20
Opel Corsa-e,elegance, hvit, bestilt og kansellert.
Model Y, reservert, juni -20, hvit.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

Tankeboks

Sitat fra: Nickelilltroll på onsdag 27. februar 2019, klokken 14:01
Fungerer nå. Bare laste siden og bytte region i nederste høyre hjørne til Norge. Deposit betales nå, 10k.

Ikke superopplagt, men nå fungerer det ja. Jeg kunne tenkt meg 2wd-utgaven de nevnte, så må jeg vel stå over reservasjonen i denne omgangen.

Shagma

Sitat fra: Tankeboks på onsdag 27. februar 2019, klokken 14:04
Ikke superopplagt, men nå fungerer det ja. Jeg kunne tenkt meg 2wd-utgaven de nevnte, så må jeg vel stå over reservasjonen i denne omgangen.
Om supply siden av dette fortsetter så er det vel nettopp nå du må reservere om du skal ha sjans til å få tak i 2wd når den blir tilgjengelig om 2 år.

Tankeboks

Sitat fra: Shagma på onsdag 27. februar 2019, klokken 14:07
Om supply siden av dette fortsetter så er det vel nettopp nå du må reservere om du skal ha sjans til å få tak i 2wd når den blir tilgjengelig om 2 år.

Tenkte mest på at jeg ikke kan velge bort awd fra reservasjonen, eller er disse reservasjonene helt generelle ?

Trond.m

Etter å ha stått på de fleste reservasjonslister tidligere, så ser jeg ikke lenger poenget med disse listene. Når polestar kommer på markedet så er det nok flere interessante alternativer uten lange ventelister. Det virker heller ikke som noen god deal å betale depositum for å få lov til å kjøpe overprisede «first edition» utgaver. Med Kona, Ampera-e og e-Niro var situasjonen annerledes.

creal

Tja - hvilke biler snakker vi om da?

Model 3 - ja, det er riktig.

Alle andre modeller virker nokså usikre om vil være uten ventetid i 2020. Alle modeller som i dag er lovet i 2020, tror jeg man må ta høyde for kan bli utsatt minst til 2021.

Polestar 2 treffer bra med firehjulstrekk og hengerfeste, og grei plass.

Sitat fra: TM på onsdag 27. februar 2019, klokken 21:59
Etter å ha stått på de fleste reservasjonslister tidligere, så ser jeg ikke lenger poenget med disse listene. Når polestar kommer på markedet så er det nok flere interessante alternativer uten lange ventelister. Det virker heller ikke som noen god deal å betale depositum for å få lov til å kjøpe overprisede «first edition» utgaver. Med Kona, Ampera-e og e-Niro var situasjonen annerledes.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA