Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Polestar pris og rekkevidde annonsert

Startet av kristtorp, tirsdag 17. juli 2018, klokken 12:01

« forrige - neste »

Spajderman

Du får den med 20" uten performance-pakken også, så det er jo ikke performance-pakken som utgjør forskjellen i rekkevidde...

Chimp

Ja du har rett i det, men 20 tommer er en del av performance ergo gir performance redusert rekkevidde hvis vi setter det på spissen

Spajderman

Eller så ka  vi la være å sette alt på spissen og være enige om at større felger gir dårligere rekkevidde 😉 Det er dog slik at det ikke går mindre felger enn 20" på bilen om man går for performance på grunn av bremsene foran, så jeg gir deg litt rett likevel 😉

daktari

Gikk f9rbi butikken her om dagen, og forventet egentlig en mindre bil en Model 3. Men den ser dog ganske lik ut i størrelsen med litt lenger i hekken. A4/C-klasse. Men, hjulene er store og med lett offroad look, allikevel lav, dvs ingen SUV. Litt V60 CrossCountry hvis noen husker.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

jabe1807

Er det riktig at det skal komme en Polestar 2 modell senere, som er lavere priset enn den som man kan reservere nå?

telcontar

Sitat fra: jabe1807 på onsdag 06. november 2019, klokken 17:21
Er det riktig at det skal komme en Polestar 2 modell senere, som er lavere priset enn den som man kan reservere nå?

Polestar 3 er nestemann ut

Polestar

Sitat fra: jabe1807 på onsdag 06. november 2019, klokken 17:21
Er det riktig at det skal komme en Polestar 2 modell senere, som er lavere priset enn den som man kan reservere nå?
Ja, det skal komme en utgave av Polestar 2 med mindre batteri og sikkert uten en del annen funksjonalitet (f.eks. 4WD).
2016 Tesla Model S
2011 Mitsubishi i-Miev

Electric cars in Norway

Flott bil Polestar2 - jeg var i Oslo å så på bilen. Lenke her til min video: https://youtu.be/RId4khoRGb0

Polestar 2 Reveal 👍100% electric - music video, no talking👍Polestar showroom in Oslo/Norway

HelectriC

Sitat fra: Polestar på onsdag 06. november 2019, klokken 18:07
Sitat fra: jabe1807 på onsdag 06. november 2019, klokken 17:21
Er det riktig at det skal komme en Polestar 2 modell senere, som er lavere priset enn den som man kan reservere nå?
Ja, det skal komme en utgave av Polestar 2 med mindre batteri og sikkert uten en del annen funksjonalitet (f.eks. 4WD).

Blir nok en direkte konkurrent til Model 3 SR+ vil jeg tro. Både med tanke på pris og bakhjulstrekk.
ioniq 5

Electric cars in Norway

Enig. Og trolig blir servicen på Polestar2 tatt via Volvo forhandlere. Bilen kunne faktisk spekkes opp via den store bord skjermen i lokalet og bestilles der. Smart :+1:

Chimp

"Trolig"? Det er kommunisert at service vil bli tatt gjennom Volvo-forhandlere.

Electric cars in Norway

Chimp, ja du har rett i det. Jeg spurte de på Polestar senteret om det blir Bilia men da så hun at det ikke er avklart enda. Jeg nevnte Kina bilen sin ikke fikk avtale med Jaguar og om det var en lignende case nå med Polestar men det s hun at det ikke var... så jeg sier "Trolig" jeg selv om det ganske sikkert blir Volvo...

1000kwh

Noen andre som legger merke til at enhver Teslavideo på Youtube starter med en Polestar reklame? :D

Electric cars in Norway

1000kwh, jeg tror det algoritmer som bestemmer reklamene. De som ser på hvilke tema får tilpasset reklamen etter dette....men jeg er ikke sikker...

Electric cars in Norway

Slik kan du faktisk reservere bilen - det koster 10.000,-  se min video fra Oslo showroom.
https://youtu.be/Dsi5NpJ1rbE

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA