Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Reservasjon I.D.

Startet av HelectriC, tirsdag 17. juli 2018, klokken 10:06

« forrige - neste »

Eltempogigante

Hvor ble det av lovnadene om at ID skulle bli en prisbombe? 250-300.000? Nå snakker de om nærmere 400.000   ::)

Digi

Da ser det ut til å være oppe igjen! Jeg fikk i hvert fall bekreftet reservasjon nå.

Chimp

Funker igjen nå. Ble plass 400ish

Lampen

#168
Etter å ha prøvd av og på siden 13:09 gikk min endelig gjennom. 41x nå, så er tydeligvis mange som ikke har fått bestilt.

BatteriOgFossil

Endelig fikk jeg også fullført min reservasjon

batterimannen

#170
Ja, gikk gjennom nå, ble 49x.
Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

anorway

Jeg kom også gjennom nå for et minutt siden. Mitt nummer er nærmere 500, så går raskt oppover nå :)

batterimannen

Er det noen grunn til ikke å skrive faktisk nr, men sensurere siste 2 siffer? Kan bare nr i køen misbrukes på noen måte?
Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

Chimp

Sitat fra: batterimannen på onsdag 08. mai 2019, klokken 21:39
Er det noen grunn til ikke å skrive faktisk nr, men sensurere siste 2 siffer? Kan bare nr i køen misbrukes på noen måte?

Neppe. Men da vet møller hvem jeg er:)

hansob

Fikk bestilt nå på andre forsøk. Kontoen har blitt belastet to ganger men jeg regner med at det ordner seg. Fikk kønummer 623
Bestilt Tesla Y LR Blå  6/2-23
Ampera-E 2018
Nissan Leaf Tekna 2014 6,6 kW
Bestilt 2018 Leaf Launch Edition men avbestilt
Halden

PG79

Sitat fra: Electric cars in Norway på onsdag 08. mai 2019, klokken 18:16
PG79: du kan være trygg på at dette går riktig for seg i IT avd hos Møller :+1:  :+1:

Dette kan de håndtere på en korrekt måte - så hvis du er belastet fra kortet så står du nok riktig i køen. Det er min erfaring. De er dyktige på slike it systemer. Det som er  :+1:trist er manglende server kraft for den shut down i dag var alt for lang. Unødvendig  - men flott at de sendte oss en egen beklagelse mail da :+1:

Skulle ønske du hadde rett. Men dessverre. Jeg fikk nå sms fra de om at forhåndsbestillingen min ikke nådde igjennom, og at beløpet mitt ville bli refundert. Og med oppfordring om å gå inn å reservere på nytt nå.

Så mye fikk man igjen for å sitte og holde av tid til dette i dag. Dette var skuffende. Jeg bestilte 13:07 og hadde nok opprinnelig et  veldig lavt nummer. Nå får det bare være.Det blir ingen ny forhåndsbestilling her.

BatteriOgFossil

Sitat fra: PG79 på onsdag 08. mai 2019, klokken 21:50
Jeg bestilte 13:07 og hadde nok opprinnelig et  veldig lavt nummer. Nå får det bare være.Det blir ingen ny forhåndsbestilling her.

Hadde du reservert nå, så hadde du fortsatt fått et lavt nummer.

leifhar

I likhet med mange i dag, rakk jeg akkurat å betale før systemet kræsja i 1330-tida. Derfor ny reservasjon nå i 2130-tida, kønummer 792. Når var det de skulle begynne å levere?

PG79

Sitat fra: Hollabaloo på onsdag 08. mai 2019, klokken 21:52
Sitat fra: PG79 på onsdag 08. mai 2019, klokken 21:50
Jeg bestilte 13:07 og hadde nok opprinnelig et  veldig lavt nummer. Nå får det bare være.Det blir ingen ny forhåndsbestilling her.

Hadde du reservert nå, så hadde du fortsatt fått et lavt nummer.

Jeg var i tvil i utgangspunktet. Så sikkert like greit at de hjalp meg med å ta en ny beslutning. Jeg er også sterkt i tvil om det faktisk er noe vits i å ha et lavt kønummer i dette tilfellet. Har en viss følelse av at det blir levert store mengder biler av denne, og at ventetiden blir kort uansett når utlevering først starter.

Up_&_Away

1100 nå

godt jeg satt steinklart kl 1310 i dag

neppe den jeg ender opp med når prisene ryktes relativt høye for denne nye "folkevogna"
VW e-Up! nybil fra august 2018

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA