Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Reservasjon I.D.

Startet av HelectriC, tirsdag 17. juli 2018, klokken 10:06

« forrige - neste »

Gnist

Ble oppringt av selger i formiddag som fortalte at man må benytte betalingskort i reservasjonsprosessen.

Chimp

Ja det er jo normalt, at de trekker beløpet fra et debet eller kredittkort. Det er jo "alltid" mulig å få tilbakebetalt dette senere, hvis man velger å ikke signere kontrakt.

orgu

Jeg regner med at det kun er ID.3 som kan reserveres. Syns det er litt uklart siden det refereres hele tiden til kun ID. i mailene fra VW.

Chimp

id crozz kan ikke reserveres før på senhøsten slik jeg har lest. de er id.3 / neo i denne omgang ja

Up_&_Away

noen som vet hvor/hvilken side reservasjonen vil foregå?
VW e-Up! nybil fra august 2018


Eltempogigante

Kan det stemme med pris ca 400 000? Dvs 40 000 euro?

Svg1974

Møller ringte i dag, og sa at prisen i Tyskland var satt til 40'€, og da er det i utgangspunktet å trekke fra 19% tysk moms. Da ender jeg på ca 330 ved dagens kurs.

Gnist

Sitat fra: Svg1974 på onsdag 08. mai 2019, klokken 12:48
Møller ringte i dag, og sa at prisen i Tyskland var satt til 40'€, og da er det i utgangspunktet å trekke fra 19% tysk moms. Da ender jeg på ca 330 ved dagens kurs.

Prisen for hva? Lanseringsutgaven kommer i 3 versjoner. Sier ryktene.

Svg1974

1st kaller de vistnok den første versjonen som skal være "særdeles godt utstyrt". Eneste valget du får er farge. Ingen hengerfeste.


Gnist


batterimannen

...kjekt for de som kan sitte og se på viedo i arbeidstiden
Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

MrBacardi

MineBiler.no - Legg inn dine biler gjennom årenes løp
Jeg koblet Teslaen til Slack

2024 Q4 45 Quattro - Utleveres april 2024
2023 Q4 45 Quattro - Utlevert jan 2023
2016 Model S 70D - Utlevert feb 2016

Gnist

#43
Forhåndsbestilling lagt inn og betalt.

Hvis ordrenummeret betyr noe, så fikk jeg køplass et stykke ute i 4000 serien.

Tankeboks

det var en noe bedre forhåndsbestillingsløsning enn kia sin gitt..

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA