Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Nissan Connect etter 6 år

Startet av olabt, tirsdag 10. juli 2018, klokken 10:35

« forrige - neste »

olabt

Skulle bruke appen for første gang på noen måneder her i dag.. Fikk beskjed "this service can not be provided"

Er det denne varslede 6 års avsluttningen av abbonnement? eller bare bug?..

bilen blir 6 år nå i juli. om et par uker..

Noen som vet pris på abb?.. er jo fint og ha.. men ikke særlig høy betalingsvilje med den farten og stabiliteten den har. I tillegg er leafen blitt nr 2 bil etter Tesla kjøp.
Tesla Model X 90D - 15.9.2017
Nissan Leaf - 25.07.2012
Tesla Model 3 reservasjon 31.3.2016
Outlander PHEV 2016 - 7.10.2015 - Solgt
Tesla Model X reservasjon #2245 - Kansellert

nic

Jeg kjøpte nettopp en Leaf og lastet ned en app for å bruke med bilen fra Nissan, men de kaller den Nissan EV. Kan det være at de har gått fra Nissan Connect til Nissan EV for elbilene? Jeg bruker den til å følge med lade status, tilbakemelding på kjørestil og sånne ting... Er det det Nissan Connect også gjorde?

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

leafnor

Min er og snart 6 år, produsert mai 2012, registrert første uken i august 2012.
App fungerer foreløpig 4 uker før den passerer 6 år på skilter.
Bruker appen Nissan EV, iPhone.
Leaf 2019/Jan 42.000 km
Leaf 2012/Aug 185.000 km, solgt med 40kWh batteri til Ukraina. Der er det vist lov å ha større originalt Leafbatteri ;-)

Smiling when sailing

Min har passert 6 års alder i mars og Nissan EV app virker fortsatt.
Blå Tesla M3
Sølv eNV200
Blå Leaf

Tromsø

Why are there so many Tesla-drivers?
Because the Autopilot doesn't work.

Turbato

Jeg kjøpte nylig min '12 brukt (over 6 år etter registreringsdato) og har lastet ned "Nissan EV"-appen som funker som den skal.

Lynet

Min november 2011 virker fortsatt, men betalingsviljen er meget lav her også.
Vil nok gå for OVMS hvis det kommer noe krav om betaling fra Nissan.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA