Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Android Auto Ny førstepost!

Startet av moderator 2, mandag 09. juli 2018, klokken 14:41

« forrige - neste »

moderator 2

SÅ LETT KAN MAN BLI LURT.

På post 16 hender det noe som ikke skal skje.  Den personen som skriver posten kopierer inn en post fra en annen bruker, det er OK.  MEN i den prosessen legger han inn en annen lenke enn det som var lagt inn der fra han som førte den kopierte posten i pennen i utgangspunktet.

For det første så er dette sitatfusk.  Det skal ikke forekomme. 
For det andre så utnytter han som skriver post 16 en annen sin kredibilitet til å fremme sin lenke.  Den som laster ned det som ligger bak lenken kan få noe man slett ikke vil ha på mobilen eller PCen.

Nå er den lenken endret av meg, så der ligger det ingenting lenger.

Å legge inn en lenke for egen regning har alltid vært ok på dette forumet.  Men å sitere en annen og bytte ut lenken i sitatet det skal ikke gjøres.

En av grunnene til at jeg ikke har slettet den posten er at dette er et svært godt eksempel på hvor lett det er å bli lurt.

Ta dette adnota.

MVH

Moderator2
Mvh Lars, moderator på elbilforum.no

Vidar Andre Paulsen

Noen som har erfaring med dette ??
Klarer ikke laste ned android Auto på mobilen min (Galaxy S8).
Får beskjed om at "denne varen er ikke tilgjengelig i ditt land ", når jeg prøver å laste ned appen.

Noen som kan gi litt hint ?

hELgenen

https://www.androidapksfree.com/apk/android-auto-latest-apk-download/

Så må du svare ja når det kommer spørsmål om du vil tillate 3dje parts pakker å installere

Vidar Andre Paulsen


MrOtto

#4
Bruker en nyere telefon. Huawei. USB-C, prøvd to kabler, org. Huawei og en kabel som lover bedre spesifikasjoner enn original, virker ikke. Virket med en Sony Z3 sist.

Edit: Huwei og Honor virker ikke med Android Auto.

Roar Nicolaisen

Sitat fra: MrOtto på fredag 16. november 2018, klokken 10:45

Edit: Huwei og Honor virker ikke med Android Auto.

Android Auto fungerer utmerket på min Huawei (P20 pro)

MrOtto

Android Auto fungerer på P20 og ikke andre eldre Huawei. Noe som er svakt da det funket på min Sony Z3 compact fra 2014.

Beckern

Sitat fra: MrOtto på fredag 16. november 2018, klokken 19:51
Android Auto fungerer på P20 og ikke andre eldre Huawei. Noe som er svakt da det funket på min Sony Z3 compact fra 2014.

Det har nok ikke med maskinvare å gjøre men den litt spesielle Android varianten de bruker.
Men det var dumt å høre.

Joen

Hei.
Jeg har ingen problemer med Huawei mate 10 pro. Med 8.0 versjon på tlf. Og siste Android auto.
Tror Huawei ordnet støtte i juli oppdatering.


tuono


Roy Aasen

Har brukt denne i 3 måneder nå. Funker 100%. Lastet ned fra ovenstående link.

rogersen

Jeg vil anbefale å laste ned fra apkmirror. De oppdaterer ofte versjonen og er seriøse. Aldri fått malware derfra. Applikasjonen er også signert av Google, så ingen kan faktisk tukle med den. Siste versjon av Android auto er alltid her:

https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/

Roy Aasen

Jeg leste for fort...jeg har også brukt linken som sistnevnte taler linker til.

steinwill

Hei.  Har lastet ned og installert på Samsung S7 (G930F), men den vil ikke spille / virke. 
Kommer opp med feilmedling "Google Play Tjenesten ser ikke ut til å virke nå". 
Har ikke forsøkt den i bilen enda, men forstår at man skal kunne få den til å spille uten å være tilkoblet ? 
Noen råd ? 



© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA