Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nytt fra Think

Startet av Lars C. Krogenæs, tirsdag 13. september 2011, klokken 11:24

« forrige - neste »

froland

Ja, la oss håpe dere har rett. Det ville glede meg stort.  ;D. Men, jeg er nok ikke like optimistisk som dere.
Har  Think 2008 med Zebra batteri.

Lynet

Som de fleste av oss vet var Erlon Musk en snartur innom Norge før påske, men det som veldig få har fått med seg er at han var i kontakt med tidligere ansatte i Think! Han skal ha fått napp på konkursboet etter Think. Tesla har jo behov for en liten bybil i sin portefølje, og Erlon Musk har nok oppdaget Think City sin fortreffelighet.
For mer info se www.tesla.com/think
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

elektrolux

Linken virker ikke på min data, men Think pimpet med Tesla teknikk kan bli den ultimate Elbilen.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Arnie

I Trøndelag er det en betegnelse som heter "farkstaur" og den passer godt på Lynet. Jeg ble umiddelbart oppglødd over nyheten om koblingen Tesla/Think, men fikk heller ikke opp linken. Prøvde et alternativ:

http://www.teslamotors.com/think

...og da gikk det plutselig opp for meg hvilken dato det er i dag...

Og jeg er enig med elektrolux i at dette ville vært en spennende kobling. Wishful THINKing...
Trondheim. Elbilist siden aug 2001. Think Classic, nå City (korte turer), BMW i3, Tesla X90D (lange turer og gratis strøm).

Lynet

Var egentlig mer ønskedrøm enn aprilspøk  ;D ;D ;D ;D :D :D :D :D :) :) :) :)
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA