Skrevet av Emne: Hjelp fra AUTODOC  (Lest 1653 ganger)

elektrolux

• Gold Member
    • Vis profil
Sv: Hjelp fra AUTODOC
« Svar #15 på: Lørdag 09. Februar 2019, klokken 14:14 »
Så akkurat denne tråden.

Skrur også selv, og tror jeg holder meg til www.bildeler.no som har imponerende service og system.

Fikk en gang feil verktøy, og ble umiddelbart ordnet opp i på eksemplarisk måte, og helt uten krav til fagbrev...
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://Elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El og Citroen AX elektro
Har for tiden VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model, Fiat 500 Microvetti, Buddy og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Microlino

Daglig leder i elbilhjelpen.no AS. Utleievirksomhet via Nabobil.no, Leieting.no, Avamera.com og Air B&B i tillegg til privat og eget firma. Bytter hus via homeforexchange.com

thomas breien

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #16 på: Mandag 11. Februar 2019, klokken 18:41 »
Da hadde du vel uflaks.

Jeg har brukt firmaet i flere år nå, uten en eneste liten filleting å sette finger'n på..

Sikkert helt topp så lenge varene ikke blir skadet under transport.

https://www.expressen.se/nyheter/hatsajterna-kopplas-till-ryska-affarsman/

Maximus

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #17 på: Mandag 11. Februar 2019, klokken 19:28 »
Jeg er og en av de som har benyttet dette firmaet mye. Gode priser, bredt utvalg, helt ok nettbutikk, og erfaringen er at de leverer det de har på eget lager raskt. Rekorden hittil var vel en bestilling som ble gjort en søndag, og pakken kom påfølgende fredag. Ikke dårlig Tyskland-Trondheim med vanlig postgang.

Har enda ikke sendt noe i retur, hittil har ikke noe vært skadet, og de feilleveransene som har vært sendt har vært av typen oljefilter e.l, småting jeg ikke har tatt bryet med å returnere. Så kanskje og muligens er de dårlige på retur.

Kan du fortelle litt mer om hva vanskelighetene består i? Har en gammel bil som må repareres før en EU-godkjenning som må skje innen 2 måneder, og hadde tenkt å bestille deler ganske snart.

AUTODOC

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #18 på: Onsdag 13. Februar 2019, klokken 16:04 »
Nå har jeg kjøpt deler fra autodoc for første og siste gang. Mottok en knust baklykt og har kranglet med selskapet i ikke mindre enn 4 uker om hvordan vi skal løse saken. Har HELT avskrevet pengene jeg har lagt ut. Når en sjekker opp selskapet så finner en i tillegg at det eies av en russisk høyreekstrem "forretningsmann" ved navn Alexej Erdle.

BTW, bildelerekspert.co.no er samme selskap som autodoc.co.no.

Kort oppsummert, styr unna begge to hvis du ikke ønsker unødvendig ubehag!!

AUTODOC

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #19 på: Onsdag 13. Februar 2019, klokken 16:08 »
Thomas Breien !Takk for en ressurs til, vi er midt i en rettsak her, og enhver bruk av lenker fører også til tilsvarende konsekvenser.

og om din ordre  fortsetter vi å kontakte deg.

Forum Admin

• Administrator
  • Sr. Member
    • Vis profil
« Svar #20 på: Torsdag 14. Februar 2019, klokken 16:34 »
Thomas Breien !Takk for en ressurs til, vi er midt i en rettsak her, og enhver bruk av lenker fører også til tilsvarende konsekvenser.

og om din ordre  fortsetter vi å kontakte deg.

Bruker dere elbilforum.no for å true noen?

Hvaslags konsekvenser vil det å legge ut lenke medføre?
Hvilken hjemmel har dere til å innføre sensur på elbilforumet og til å innskrenke våre brukere sin yttringsfrihet?

Hva er det dere er redde for?

Lars C. Krogenæs
Forum Administrator
Mvh Lars, Administrator på elbilforum.no