Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hjelp fra AUTODOC

Startet av AUTODOC, torsdag 28. juni 2018, klokken 13:25

« forrige - neste »

elektrolux

Så akkurat denne tråden.

Skrur også selv, og tror jeg holder meg til www.bildeler.no som har imponerende service og system.

Fikk en gang feil verktøy, og ble umiddelbart ordnet opp i på eksemplarisk måte, og helt uten krav til fagbrev...
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

thomas breien

Sitat fra: Roy Aasen på lørdag 09. februar 2019, klokken 11:51
Da hadde du vel uflaks.

Jeg har brukt firmaet i flere år nå, uten en eneste liten filleting å sette finger'n på..

Sikkert helt topp så lenge varene ikke blir skadet under transport.


https://www.expressen.se/nyheter/hatsajterna-kopplas-till-ryska-affarsman/

Maximus

Jeg er og en av de som har benyttet dette firmaet mye. Gode priser, bredt utvalg, helt ok nettbutikk, og erfaringen er at de leverer det de har på eget lager raskt. Rekorden hittil var vel en bestilling som ble gjort en søndag, og pakken kom påfølgende fredag. Ikke dårlig Tyskland-Trondheim med vanlig postgang.

Har enda ikke sendt noe i retur, hittil har ikke noe vært skadet, og de feilleveransene som har vært sendt har vært av typen oljefilter e.l, småting jeg ikke har tatt bryet med å returnere. Så kanskje og muligens er de dårlige på retur.

Kan du fortelle litt mer om hva vanskelighetene består i? Har en gammel bil som må repareres før en EU-godkjenning som må skje innen 2 måneder, og hadde tenkt å bestille deler ganske snart.

AUTODOC

Sitat fra: thomas breien på fredag 08. februar 2019, klokken 23:18
Nå har jeg kjøpt deler fra autodoc for første og siste gang. Mottok en knust baklykt og har kranglet med selskapet i ikke mindre enn 4 uker om hvordan vi skal løse saken. Har HELT avskrevet pengene jeg har lagt ut. Når en sjekker opp selskapet så finner en i tillegg at det eies av en russisk høyreekstrem "forretningsmann" ved navn Alexej Erdle.

BTW, bildelerekspert.co.no er samme selskap som autodoc.co.no.

Kort oppsummert, styr unna begge to hvis du ikke ønsker unødvendig ubehag!!

AUTODOC

Thomas Breien !Takk for en ressurs til, vi er midt i en rettsak her, og enhver bruk av lenker fører også til tilsvarende konsekvenser.

og om din ordre  fortsetter vi å kontakte deg.

moderator 2

Sitat fra: AUTODOC på onsdag 13. februar 2019, klokken 16:08
Thomas Breien !Takk for en ressurs til, vi er midt i en rettsak her, og enhver bruk av lenker fører også til tilsvarende konsekvenser.

og om din ordre  fortsetter vi å kontakte deg.

Bruker dere elbilforum.no for å true noen?

Hvaslags konsekvenser vil det å legge ut lenke medføre?
Hvilken hjemmel har dere til å innføre sensur på elbilforumet og til å innskrenke våre brukere sin yttringsfrihet?

Hva er det dere er redde for?

Lars C. Krogenæs
Forum Administrator
Mvh Lars, moderator på elbilforum.no

AUTODOC

#21
 Vi sier unskyld for vår skarpe svaret  , vi mener at uttrykk for personligemeninger bør være konstruktivt og ikke røre nasjonalitetene til ledere eller ansatte. Vi er et tysk selskap som følger, adlyder og respekterer lovene i EU og de tyske lovene

Det er mange forskjellige medarbeidere kan jobbe i et internasjonalt firma, det spiller ingen rolle for oss hvor du er født, men det felles målet er å jobbe for å tilfredsstille våre kunder og å levere høy kvalitet.
velkommen konstruktiv kritikk som påvirker vårt selskap og dets utvikling .

Med vennlig hilsen Autodoc.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA