Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Cybex Sirona i e-golf?

Startet av egolfetp, søndag 24. juni 2018, klokken 20:48

« forrige - neste »

egolfetp

Noen som har Cybex Sirona i e-Golf? Hvis så er tilfelle, hvordan er det med plass? Vurderer Sirona S,Q eller orginal og er litt nysgjerrig om det er greit med plass til disse?

Up_&_Away

Det kommer an på lengden din eller din passasjer.

Vi har plass til Cybex Sirona i e-up - men vi er under 180 begge to.
VW e-Up! nybil fra august 2018

zementh

Jeg har Cybex Sirona i e-golf. Tror det er original, den er iallfall 3 år gammel. Ikke noe problem for meg som er 186 å sitte i passasjersetet foran den. Har riktignok ikke testet å ha den bak førersetet, men tror ikke det blir noe problem der heller. Men jeg har også et besafe izi X3 i den andre bilen, det anbefales ikke å bruke i golf, siden det krever mer plass enn Sirona.

egolfetp

Mange takk for svar. Det er muligheten med å snu setet for å sette inn unge som frister, og hvis den går i e-up så MÅ det jo være greit. Får vel ta turen til en butikk og prøveinstallere.

Jensemann

Har en Sirona i vår eGolf. Fungerer helt greit men passasjerseter må ikke være helt tilbake.


Sent from my iPhone using Tapatalk
VW Passat (2016)
e-Golf (2018) - Levert 05.10.2017

Roadtrip USA - Billig leiebil i USA

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA