Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Speildeksel e-golf VII - noen som har en pålitelig leverandør?

Startet av Juste, tirsdag 03. april 2018, klokken 14:40

« forrige - neste »

Juste

Jeg trenger nytt speildeksel da mitt har falt av på høyre side (altså kun plastkappen). Møller skulle ha 7500 (!) for å skifte kappe, lakke den og skifte blinklysplastbitenen i speilet. Ikke veldig aktuelt så jeg må finne et alternativ.

Jeg ser at Autodoc.co.no har speilkapper inne til 240 kr stk - noen som har brukt dem eller kan anbefale en annen leverandør enten på nett eller i Oslo-området? Tenker da å bytte to kapper i svart og ikke lakke.

Juste

Oppdatering - verkstedet hevder at hele speilet må skiftes, derfor den høye prisen. Spørsmålet består - noen som har en noenlunde rimelig og pålitelige leverandør i Osloområdet de vil anbefale?


AUTODOC

Hei Juste! Nå er AUTODOC på elbilforum :https://elbilforum.no/forum/index.php?topic=40237.0  Vi vil gj svare på alle  spørsmålene innen valg av de riktige bildeler. Spør oss!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA