Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

På sporet av Kona - oppgi din leveringstid her

Startet av Gordon Retriever, fredag 22. juni 2018, klokken 14:24

« forrige - neste »

Biff

Sitat fra: trykkertor på mandag 04. februar 2019, klokken 17:52
Tviler på at Tesla Model 3 kan selges med fortjeneste, da det ser ut til å være rikelig tilgang på slike biler.
Vil forestille meg det er snakk om +/- 3mnd venting på en spell ny Tesla Model 3. Og da er det begrenset hvor lite overpris folk er villig til å betale for den.
Nå kommer e-Niro til å fylle en del av finn-markedet.
Det ser ut til at de som ligger ute til rundt 450.000,- ikke blir solgt så veldig raskt.
Det vil gjøre at flere e-Niro-konkurrenter presser hverandre ned i pris.
Kona-priser bør ligge under e-Niro-priser. Så fortjenesten på Kona Electric vil nok også dale videre fremover.

Åja model 3. Jeg trodde det var snakk om en tesla s / x som allerede var der

trykkertor

Kan godt være du har rett.
Nok bare meg som "leste" det som TM3 da jeg har inntrykk av en del folk i disse dager ligger an til å få TM3 nesten samtidig som sin e-Niro eller Kona Electric.
Tenkte ikke S og X i det henseende.

bizzy84

   24XX            mars 2019      jan/feb               Gala-g tekstil
Bilen ble hentet i dag.  :+1:

Ampera

340X Chalk-w  solt- oppdatert forventet levering: april 2019.

Freddy1950

Nei, det var ikke en Tesla 3. Jeg har en Tesla S85. Er helt i starten av «funderinger». Får jo ikke Kona'N ut før 22. feb. Er super happy med Tesla'n, så det blir mange momenter å «vektlegge».
Glad for innspill. Tusen takk!

Eltusiast

Kønummer: 52XX
Forventet levering: Q2-2019

Evnt. personlig tekst: Dark-k, skinn
2019 TM3 LR

— før i tiden
US-importert 2012 Leaf SL

naverud

Kønummer 2229
DK skinn uten soltak
Når blir VIN nr tildelt? Er det først noen dager før ankomst Drammen?

siv_R

#997
Kønummer mitt er ikke langt unna ditt.
Ta bare kontakt med din forhandler for å få VIN, Min bil også har samme konfig.

Da jeg sjekket sist den er kommet i Drammen 02.02.2019.


naverud

siv_R
Har spurt forhandler flere ganger og de skal sjekke om VIN men hører ikke noe.  Har du nr før eller etter meg?

biggern

Mange biler, bla. min DK Full pakke 19xx, er på Thermopylae som ankom Bremerhaven 01.02.
Men av en eller annen grunn ligger den fremdeles ute på reia og venter.
Lurer på hvorfor.

Heimdal-eGolf

Min 131X GG-skinn bekreftet levert til Drammen, ikke fått VIN. Forventet levert til forhandler 22.2
2018 eUp
2021 eC4
2019 TM3 LR
2015 eGolf solgt
2014 eUP solgt

ThorIII

Kø nr. 446x CW/skinn har fått vin. Antatt levering til forhandler 22 mars.

Stjerneglis

Fikk vite i dag at vår 56xx CW skinn er ferdig produsert i Korea. VIN kommer når bilen er på båt. Det tar vel 6-8 uker å få den hit + klargjøring, antirustbrhandling osv.

Noen som har erfaring med den Dinitrolbehandlingen med støydemping som Hyundai tilbyr på utstyrslista?
2021 Tesla Model Y LR AWD
2019 Hyundai Kona Electric
2011 Mitsubishi i-Miev - solgt...

aasen90

Bil 333x ble forespeilet først tidlig Q2 2019, så fikk jeg epost om at bilen ville være klar til mars 2019.

Forhandler har nå sagt at de ikke kan se at bilen er på båten, og at jeg derfor tidligst kan regne med bil i april.

Har bestilt Dark night med alt utstyr. Andre som har fått leveringen justert tilbake?

siv_R

Sitat fra: naverud på onsdag 06. februar 2019, klokken 17:02
siv_R
Har spurt forhandler flere ganger og de skal sjekke om VIN men hører ikke noe.  Har du nr før eller etter meg?

Har kønummer 28XX

Fikk beskjed av forhandleren at de skal få bilen i dag (08.02),
etter klargjøring bilen skal være klar til henting midten av uke 7.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA