Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

På sporet av Kona - oppgi din leveringstid her

Startet av Gordon Retriever, fredag 22. juni 2018, klokken 14:24

« forrige - neste »

tuono

Slik må det ha vært for min del også. Noen med samme spec som det jeg hadde kansellerte tydeligvis imens begge var på hver sin båt??
Opprinnelig reservasjon var ferdig på fabrikk 3 oktober så regna med bil til jul.
Fikk så plutselig beskjed rundt månedsskiftet om at bil til meg var under omlasting i Bremerhafen.
Kom til forhandler i Tromsø i forrige uke. Veldig god info fra forhandler hele tiden.

Zattaxu

Sitat fra: Biff på torsdag 22. november 2018, klokken 11:29
Sitat fra: jj44nn på onsdag 21. november 2018, klokken 18:57
Sitat fra: Zattaxu på tirsdag 13. november 2018, klokken 20:22
Hadde kønr 30X med skinn og Galactic Grey. Opprinnelig levering sep/okt, og deretter flyttet til nov. Ble så oppringt med beskjed om at Galactic Grey ville drøye og fikk tilbud om Dark Knight. Aksepterte det og fikk Dark Knight med skinn 13.11.18.

Hvem var det da som ikke fikk bilen sin?
Kom den med takluke?

Jeg overtok også en bil som egentlig ikke var min. Kan godt hende forrige eier kansellerte kontrakten

Både kontraktsbilen (Galactic Grey) og den jeg faktisk fikk (Dark Knight) var uten takluke. Antar at den som hadde et høyere kønummer men ventet på Dark Knight måtte vente på "neste bil", men på det tidspunktet jeg fikk utlevert på kønr 30X, så jeg andre som fikk bil utlevert med kønr 1XXX, så helt urimelig synes jeg ikke det var...

brimi

#2048 Chalk w m skinn u luke. Forventet utlevering iflg forhandler 23/12-18.
Bmw i3

Cral

376, ikke fått bil enda (GG Skinn) siste jeg hørte var desember.
Ble tilbudt en DK for noen uker siden, som jeg kunne få i løpet av en uke.

Hyundai Norge skal ha for at de prøver å løse opp problemene de og fabrikken har viklet seg inn i...
~Cral

Elbil historikk
2017 FL E-Golf
2015 Kia Soul 27kWt
2019 Kia eNiro
2019 Kia eNiro
2021 Polestar 2

Erikvw

1650, Dark Night med skinn. Bekreftet levering 12.januar

fmm1000

Hvad mener du med at du blev tilbudt en DK bil.
Det lyder interessant.
Lige nu er der ikke solgt en eneste Kona til en dansker, efter hvad jeg har hørt.

Zuexi

Sitat fra: fmm1000 på onsdag 28. november 2018, klokken 16:47
Hvad mener du med at du blev tilbudt en DK bil.
Det lyder interessant.
Lige nu er der ikke solgt en eneste Kona til en dansker, efter hvad jeg har hørt.
DK = Dark Knight

Akob

Er det noen som tenker å kansellere pga kjøp av annen bil,  send meg gjerne en melding først :) kunne tenkt meg en kona , om det tar noen mnd/halvår så går det bra.

AppleKnocker

Jeg er på 4000 tallet og fikk nå opplyst at det kan bli Q1 i stedet for Q2. Ikke garantert, men leveringstakten øker i følge forhandler.
BMW I3 2015
Tesla Model S85 2015
Tesla Model ≡ 2020 reservert
200 000 elektriske km kjørt siden februar 2015
Passivhus med fire ladeplasser

ID4

Sitat fra: AppleKnocker på lørdag 01. desember 2018, klokken 17:09
Jeg er på 4000 tallet og fikk nå opplyst at det kan bli Q1 i stedet for Q2. Ikke garantert, men leveringstakten øker i følge forhandler.

Det hadde vært supert. Hilsen en annen på 4000 tallet.

Myrvang

1 Kona registrert så langt i januar, mens Leaf har levert 130.

Leaf leverer så bra at de til og med kjører rentekampanjer på bilene nå, 1,95% rente.

Det bør komme en del biler ila kort tid om Hyundai skal nå leveringsplanen sin...
2017 i3 Fully Charged
2020 e-NV200 7-seter
2014 e-NV200 5-seter til salgs
2011 Mitsubishi i-Miev
2015 Leaf Tekna   Vraket i Sinsenkrysset 2018
2011 i-On

sveink

Jeg fikk beskjed i dag at bilen kommer nå i Desember og ikke i Februar som forespeilet :=) Hvit med stoff seter, kønummer 23xx

Olis

Tidlig julegave på meg og! Forhandler ringte og sa bilen kommer  med båt 14. desember og mulig utlevering i romjula. Opprinnelig Q2 2019 og reservasjonsnummer 39Xx

Zuexi


ergo

#899
Fått bekreftet at bil er satt på båt 29. nov og forventes levert til forhandler 7. februar 2019. Chalk white m/skinn. Opprinnelig res. nr. 29XX

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA