Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

På sporet av Kona - oppgi din leveringstid her

Startet av Gordon Retriever, fredag 22. juni 2018, klokken 14:24

« forrige - neste »

andy99

Sitat fra: andy99 på tirsdag 16. oktober 2018, klokken 13:43
Estimert nov/des. Kølapp 11xx. Bil nummer 58xx

Oppdatering. Ankommet forhandler, utlevering 31 oktober (til onsdag!)
Tesla Model Y Long Range 2019 med sw: 2022.20.6

tuono

Kølapp skjønner jeg, men bil nummer.....?
Uansett: Blir bra det. Om du ikke sender den på finn da...  ;)

andy99

Sitat fra: tuono på torsdag 25. oktober 2018, klokken 16:27
Kølapp skjønner jeg, men bil nummer.....?
Uansett: Blir bra det. Om du ikke sender den på finn da...  ;)
Bilnummer henviser til VIN, foreløpig høyeste på utleverte er vel rundt 3500.
Tror jeg skal beholde den.
Tesla Model Y Long Range 2019 med sw: 2022.20.6

ovev

Sitat fra: trykkertor på onsdag 17. oktober 2018, klokken 17:44
Det er jeg helt enig med deg i.
Men rimelig "spekulativ" ordlegging fra deres side, da de fint kunne skrevet. Fabrikken har sendt biler med tekstilseter i oktober. Ikke Hyundai har "levert", da det lett tolkes om sluttlevert.

Ser at bilen min nå er på båt fra Bremerhaven mot Drammen. Kønr 233, Ceramic Blue med tekstil. Ble sendt 11/9 fra Korea. Får den nok ikke denne måneden, men det trenger ikke bli så mange dager inn i november.
2012 Nissan Leaf blå hentet 8/12 solgt
2015 Toyoty Yaris solgt
2018 Kia Niro PHEV innlevert
Hyundai Kona EV solgt
VW E-up! Entry hentet 10/9/20

julenissen2k

Kølapp 18XX oppdatert til levering desember/Januar, fra tidligere Januar.

trykkertor

Sitat fra: ovev på torsdag 25. oktober 2018, klokken 18:36
Sitat fra: trykkertor på onsdag 17. oktober 2018, klokken 17:44
Det er jeg helt enig med deg i.
Men rimelig "spekulativ" ordlegging fra deres side, da de fint kunne skrevet. Fabrikken har sendt biler med tekstilseter i oktober. Ikke Hyundai har "levert", da det lett tolkes om sluttlevert.

Ser at bilen min nå er på båt fra Bremerhaven mot Drammen. Kønr 233, Ceramic Blue med tekstil. Ble sendt 11/9 fra Korea. Får den nok ikke denne måneden, men det trenger ikke bli så mange dager inn i november.
Min ceramic blue tekstil er på samme båt.
Jeg har fått beskjed om at den er god forhandler I Bergen 19. November.

tugit

Kønr.                 Estimert levering    Ny leveringstid            Utlevert                      Spesifikasjon                    
Lavt 800-tall      Nov/des                    2.nov                                                                 Dark Knight skinn

Jon Braathen

#802
OPPDATERING:
fant ut at bilen vår kom til Drammen 17.august.og har stått der til forrige uke!!  Fantastisk bra logistikk hos hyundai.....
BMW i3 94Ah 2016
Reanult Zoe R240 2016 (kona)

Recursos

Kønummer 621, Dark Knight med skinn.
Bilen ankom idag og klar for utlevering onsdag 31.
Hadde opprinnelig levering i oktober, så det går (forhåpentligvis) på håret :)
2015 - Leaf Nordic 6,6kW

Baresorgen

Knr 881 - bil på båt forventet til Norge desember, utlevert Lillehammer 28. desember.

Skinn - pulse red.

Tesla X100D - bestilt 5. oktober 2017
Nissan Leaf 24 kWt - 2013 - 2017 - solgt

Myrvang

Sitat fra: tugit på fredag 26. oktober 2018, klokken 08:27
Kønr.                 Estimert levering    Ny leveringstid            Utlevert                      Spesifikasjon                    
Lavt 800-tall      Nov/des                    2.nov                                                                 Dark Knight skinn

#748, samme specs men får ikke bil før om noen uker. Merkelig system de har...
2017 i3 Fully Charged
2020 e-NV200 7-seter
2014 e-NV200 5-seter til salgs
2011 Mitsubishi i-Miev
2015 Leaf Tekna   Vraket i Sinsenkrysset 2018
2011 i-On

siglis

Hei.

Har ikke fulgt denne tråden, men lurer på dette med leveringstid. Av de 20' som sto på liste var jeg ca 13,500. Har prøvd å høre med forhandler men de har ikke noe å si bortsett fra at jeg må forvente i 202 en gang. Er det noen som har noen bedre nyheter å komme med? Det er 55 sider på den tråden....

Biff

Sitat fra: siglis på lørdag 27. oktober 2018, klokken 16:49
Hei.

Har ikke fulgt denne tråden, men lurer på dette med leveringstid. Av de 20' som sto på liste var jeg ca 13,500. Har prøvd å høre med forhandler men de har ikke noe å si bortsett fra at jeg må forvente i 202 en gang. Er det noen som har noen bedre nyheter å komme med? Det er 55 sider på den tråden....

Det kommer til å ta tid. 2020 eller 2019 kan du regne med.

siglis

Hei;

Takk for svar. Da får jeg nok kjøre Leaf'n en etund til ja...

Gordon Retriever

#809
Konaventing ikke noe særnorsk fenomen:  Hyundai bekreftet nylig at introduksjonen i USA er utsatt fra fjerde kvartal 2018 til begynnelsen av 2019.  Bilen vil også bare være tilgjengelig i noen delstater i det vestlige samt det nord-østlige USA.  (Link.)

Nå oppgir også Hyundai UK at forventet levering ved bestilling nå er 10 måneder fram i tid:



Og hvordan gikk det egentlig med de varslede importbilene som skulle komme til Norge fra andre europeiske land?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA