Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

På sporet av Kona - oppgi din leveringstid her

Startet av Gordon Retriever, fredag 22. juni 2018, klokken 14:24

« forrige - neste »

Ladrab

Kønr 54, estimert levering september, Dark knight med skinn
Venter og håper på en elbil med hurtig hurtiglading, varme i baksetet, god app, firehjulstrekk, skiluke, plass til et par tre store kofferter bak og frunk foran, uten at bilen er på størrelse med et lite isfjell og koster en mill...hmmm høres jo egentlig ut som Model Y...

TMYP hvit September 2022
TMYP sort utlevert juni22
TM3#2021 utlevert des20
Venteliste plass #54 Hyundai Kona (solgt)

stvjfp1

Sitat fra: stvjfp1 på onsdag 27. juni 2018, klokken 15:15
186X

Forhandler sier:
"Leveringstid februar 2019, dette vil endre seg til det bedre etter den 17. juli. "

P-red, og lær.
Intet nytt om leveringstidspunkt.

Ragged_Glory

#197
Nummer 832
Galactic Grey, skinn, november (ikke hørt noe annet).
K̶i̶a̶ ̶S̶o̶u̶l̶ ̶E̶V̶ ̶E̶x̶c̶l̶u̶s̶i̶v̶e̶,̶ ̶ ̶2̶0̶1̶5̶
K̶i̶a̶ ̶e̶-̶N̶i̶r̶o̶ ̶P̶l̶a̶t̶i̶n̶u̶m̶ ̶G̶r̶a̶p̶h̶i̶t̶e̶,̶ ̶2̶0̶1̶9̶
Škoda CITIGOe iV, 2020
Hyundai Ioniq 5, P45, Phantom Black

shorizo

Nummer 931
Dark knight, skinn, november/desember

Jorgensen

-------------------------------------------------------
BMW iX 50 – nov.2023
Solgt ***Hyndai KONA Electric - aug 2018***
Solar Orange BMW i3 - mars 2014

Trond.m


kneip

Nummer 281 - White Chalk med skinn og soltak - på andre båt forventet i slutten av august / starten av september.
Nummer 284 - Dark Knight med skinn og soltak - på første båt forventet i slutten av august.

Ca en ukes mellomrom på levering. Første båt gikk 21 Juni og andre båt gikk 30 Juni.

HPSE

Sitat fra: kneip på tirsdag 31. juli 2018, klokken 14:30
Nummer 281 - White Chalk med skinn og soltak - på andre båt forventet i slutten av august / starten av september.
Nummer 284 - Dark Knight med skinn og soltak - på første båt forventet i slutten av august.

Ca en ukes mellomrom på levering. Første båt gikk 21 Juni og andre båt gikk 30 Juni.

Får du to biler? :P Hvordan fikk du til det?
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

Trond.m

Sitat fra: kneip på tirsdag 31. juli 2018, klokken 14:30
Nummer 284 - Dark Knight med skinn og soltak - på første båt forventet i slutten av august.
Trodde første båt skulle komme første uken i august. Min bil skulle ankomme ca 14.8 og det er vel andre båt ? Jeg har samme spec som deg og lavere nummer.  Uansett, jeg er veldig fornøyd hvis jeg får bilen i starten av september  :)

Ooofredrikooo


Gordon Retriever

Sitat fra: kneip på tirsdag 31. juli 2018, klokken 14:30
Nummer 281 - White Chalk med skinn og soltak - på andre båt forventet i slutten av august / starten av september.
Nummer 284 - Dark Knight med skinn og soltak - på første båt forventet i slutten av august.

Ca en ukes mellomrom på levering. Første båt gikk 21 Juni og andre båt gikk 30 Juni.

Slik har jeg også fått det forklart - første båt forlot Sør-Korea rundt 20.juni og har forventet ankomst ca. siste helgen i august.  Jeg tillater meg imidlertid å sitere noe Navl1 postet i en annen tråd, og som skal stamme fra markedsdirektør i Hyundai Norway, Christian Stenbo, som motsier dette: 

SitatVi nærmer oss nå den første båtankomsten av kundebiler, og med et så stort engasjement rundt KONA electric synes vi det er på sin plass med en kort informasjon om ankomsten av de første kundebilene til Norge.

Slike oppdatering vil ikke være noe vi normalt vil sende ut fra importør, men noe dere som kunder vil får direkte fra deres forhandler i tiden fremover.

Torsdag 2. august skal de første 107 kundebiler ankomme Drammen med båt.

Neste ankomst er torsdag 16. august da de neste 60 kundebilene kommer til Drammen med båt.


De forhandlerne dette gjelder sitter nå på informasjon om hvilke biler dette gjelder og med det hvilke kunder det handler om. Berørte kunder bør forvente å få mer detaljert informasjon (inkludert chassisnummer) fra sine forhandlere i løpet av de nærmeste dagene.

Alle kunder som vil motta sine biler med disse to ankomstene har alle fått oppgitt forventet levering i september, så vi er glade for å kunne levere mange av disse bilene allerede nå i august. Vi vil samtidig presisere at kunder som har valgt forhandlere med lengst geografisk avstand fra Drammen (altså lengst transporttid) vil kunne oppleve å motta sin bil i september selv om ankomst Drammen er i august.

Når det gjelder alle fremtidige ankomster vil vi (så snart samtlige kontrakter er sjekket av opp mot bestillingene) sende ut oppdatert informasjon om forventet leveringstid for hver enkelt kunde til forhandlerne. Forhandlerne vil i sin tur oppdatere den enkelte kunde individuelt.
Mine uthevelser.

Gordon Retriever

Sitat fra: HPSE på tirsdag 31. juli 2018, klokken 15:47
Får du to biler? :P Hvordan fikk du til det?

Familiemedlemmer med egen epost kan være kjekt. :)

Gordon Retriever

#207

Navl1

Advarsel: Synsepost!!!!

Er vel UECC Autopride som kommer til Drammen på torsdager. Ser den er satt opp 2/8 hvis last nok til Drammen, og 16/8 er lagt inn i planen.

Skipet er nå i den engelske kanal, med kurs for Bremenhavn.
VW e-up 2017

Nissan Leaf 24kwh 2013, solgt 2017

Tor S.

Kønr 52. På båten den 16.8. Håper å få den hjem før sept.  Gala G. / skinn

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA