Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

På sporet av Kona - oppgi din leveringstid her

Startet av Gordon Retriever, fredag 22. juni 2018, klokken 14:24

« forrige - neste »

HPSE

Sitat fra: Turbato på mandag 30. juli 2018, klokken 19:35
Jeg har ikke kønummer, for jeg fikk bestilt først idet åpent salg startet 2. juli. Forhandler har skrevet «ultimo 2019» i kontrakten, uten å krysse av for usikker levering, og har gitt skriftlig tillatelse til at jeg trekker meg fra kontrakten hvis de ikke leverer i tide. Nå har jeg lest mer enn nok på nett (deriblant her) til å vite at 2019 er fri fantasi uten rot i virkeligheten.

Ceramic blue med soltak, forresten.

Du har jo ditt oppinnelige kønummer (håper eg)... Ellers har du et problem :o
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

Lunde66

Kønummer:387
Forventet levering: oktober/november

Chalk w skinn

Navl1

Sitat fra: HPSE på mandag 30. juli 2018, klokken 21:16
Du har jo ditt oppinnelige kønummer (håper eg)... Ellers har du et problem :o

Han har bestilt uten kønummer, så han har ikke noe problem overhodet  ;D
VW e-up 2017

Nissan Leaf 24kwh 2013, solgt 2017

HPSE

Sitat fra: Navl1 på mandag 30. juli 2018, klokken 21:47
Sitat fra: HPSE på mandag 30. juli 2018, klokken 21:16
Du har jo ditt oppinnelige kønummer (håper eg)... Ellers har du et problem :o

Han har bestilt uten kønummer, så han har ikke noe problem overhodet  ;D

Aha! :D Eg som leste litt fort :-) Får satse på at den kommer som forventet :-)
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

Gordon Retriever


Sitat fra: Limodriver på mandag 30. juli 2018, klokken 19:31
Har Hyundai forventet høyere salg av dark knight enn det som blir tilfellet?

Det blir også interessant å se om det er nok biler i Galactic grey på de første båtene. Den fargen virker å være ganske godt representert på bestillingene.

ovev

Oppdatering på kø nr 233.

Opprinnelig levering sept/okt. Ingen ny leveringsdato mottatt.
Ceramic blue med stoff.
2012 Nissan Leaf blå hentet 8/12 solgt
2015 Toyoty Yaris solgt
2018 Kia Niro PHEV innlevert
Hyundai Kona EV solgt
VW E-up! Entry hentet 10/9/20

Erikvw

Kønr 1650
Dark night med skinn
Estimert levering desember/januar

Balli

Kønummer              Estimert leveringstid         Ny leveringstid            Utlevert         Spesifikasjon
5982                         Q3 - 2019                                                                              Dark-k solt

bno

#188
236 Dark Night skinn og takluke

Bor man på sentrale østlandet versus x.vis vestlandet så spiller dette vesentlig inn på leveringstidspunktet så er det nevnt. Opprinnelig lev tid sept okt ingen ting nytt hørt

Sitat Hyundai: "Vi vil samtidig presisere at kunder som har valgt forhandlere med lengst geografisk avstand fra Drammen (altså lengst transporttid) vil kunne oppleve å motta sin bil i september selv om ankomst Drammen er i august."

Jannen

Nr 784
Lev Nov/Des 2018
Pulse red. Soltak. Skinn

HPSE

Sitat fra: bno på mandag 30. juli 2018, klokken 23:11
236 Dark Night skinn og takluke

Bor man på sentrale østlandet versus x.vis vestlandet så spiller dette vesentlig inn på leveringstidspunktet så er det nevnt. Opprinnelig lev tid sept okt ingen ting nytt hørt

Tja.... Vesentlig og vesentlig.. Tar ikke lang tid å frakte en bil fra drammen til vestlandet... Bilene blir tildelt utfra kønummer og ikke hvor mang bor...

Men selvfølgelig... Om det kommer 2 pulse red konaer ut fra båten der en er til kønummer 300 og en er til kønummer 320, så kan det skje at kønummer 320 får sin først fordi h*n har en forhandler på østlandet eller en forhandler som er raskere på klargjøring :-)
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

Odd Andreassen


Kjell-gunnar Aasen

Må vente til neste år 55xx kan bli bra da jeg er blakk og får spart opp noen kr. Mulig det blir nytt batteri  på den jeg har bestilt også.

Skirumpa

Kønr: 40X, Skinn, Dark-K, Oktober (ingen oppdatert info)

Trond.m

nr 2xx. Bilen på båt 20.6 og skal ankomme Norge ca 14.8.
Antatt levering primo september.  :). Dark Knight, skinn, takluke
Tidligere estimert september / oktober, så den er i rute  :+1:

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA